Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji chiropterologicznych na terenie m.st. Warszawy oraz inwentaryzacji ornitologicznych na terenach położonych w dzielnicach: Śródmieście, Żoliborz, Wola, Ursynów oraz Mokotów.

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-528 Warszawa, ul. Hożej 13A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    ul. Hożej 13A
    00-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 365421948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji chiropterologicznych na terenie m.st. Warszawy oraz inwentaryzacji ornitologicznych na terenach położonych w dzielnicach: Śródmieście, Żoliborz, Wola, Ursynów oraz Mokotów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie inwentaryzacji chiropterologicznych wybranych terenów zieleni na terenie m.st. Warszawy2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ, w załączniku nr 2 do UMOWY - zakresie terenowym (część I)1. Wykonanie inwentaryzacji ornitologicznych na terenach zieleni położonych w dzielnicach: Śródmieście, Żoliborz, Wola, Ursynów oraz Mokotów.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, w załączniku nr 2 do UMOWY - zakresie terenowym (część II).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90720000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:dla Części I – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)dla Części II – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powyższą kwotę wadium należy zsumować, odpowiednio do liczby części na jaką składana jest oferta oraz wyraźnie oznaczyć postępowanie i część zamówienia, na które wnosi wadium lub wnieść osobne wadia dla poszczególnych części, na które składa ofertę z wyraźnym oznaczeniem postępowania i tych części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku zakresie zdolności zawodowej.1.4.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału osobowego, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie, przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji:Część Ia) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzorowanie prac posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z dziedzin nauk przyrodniczych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji chiropterologicznych;b) co najmniej trzema osobami posiadającymi minimum 3 lata praktyki z zakresu wykonywania inwentaryzacji chiropterologicznych, z których każda opublikowała co najmniej 3 publikacje naukowe z dziedziny chiropterologii w recenzowanych czasopismach (przy czym publikacje mogą być wspólne), w tym: co najmniej 2 osoby posiadające zezwolenie RDOŚ/GDOŚ na chwytanie nietoperzy wszystkich gatunków przy pomocy sieci chiropterologicznych i 1 osobę posiadającą zezwolenie RDOŚ/GDOŚ na obrączkowanie nietoperzy;c) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za przetwarzanie danych przestrzennych – posiadającą wykształcenie geodezyjne, przyrodnicze lub informatyczne i doświadczenie w przetwarzaniu i gromadzeniu danych przestrzennych, polegające na udziale w tworzeniu relacyjnych baz danych przestrzennych gromadzących wyniki inwentaryzacji.Część IId) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzorowanie prac posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z dziedzin nauk przyrodniczych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji ornitologicznych z wykorzystaniem kombinowanej metody kartograficznej;e) co najmniej trzema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe przyrodnicze, minimum 3 lata praktyki z zakresu wykonywania inwentaryzacji ornitologicznych z użyciem kombinowanej metody kartograficznej, z których każda opublikowała co najmniej z 3 publikacje naukowe z zakresu inwentaryzacji ornitologicznych (przy czym publikacje mogą być wspólne);f) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za przetwarzanie danych przestrzennych – posiadającą wyższe wykształcenie geodezyjne, przyrodnicze, informatyczne lub pokrewne w przetwarzaniu i gromadzeniu danych przestrzennych, polegające na udziale w tworzeniu relacyjnych baz danych przestrzennych gromadzących wyniki inwentaryzacji.Składając ofertę na więcej niż jedną część, spełnieniem warunku z a), b), d) oraz e) należy wykazać się w zakresie każdej z części odrębnie.Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem ww. osobami muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.1.4.3. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej w zakresie dysponowania maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach