Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji budynku

Powiat Lubartowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552865 , fax. 081 8543324
  • Data zamieszczenia: 2011-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubartowski
    ul. Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552865, fax. 081 8543324
    REGON: 43101919300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania przetargowego jest przeprowadzenie inwentaryzacji budynku położonego w miejscowości Krasne Gmina Uścimów - Powiat Lubartowski, obejmującą rzuty kondygnacji budynku z ustaleniem ich przeznaczenia i ilości lokali samodzielnych. Cel, zakres opracowania i sposób wykonania zamówienia. Przedmiotem opracowania jest dokonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego częściowo podpiwniczonego, wolno stojącego, z poddaszem użytkowym dwuspadowym, obejmującą rzuty kondygnacji budynku z ustaleniem ich przeznaczenia i ilości lokali samodzielnych, jego układ funkcjonalny, rodzaj i ilość innych pomieszczeń. Budynek będący przedmiotem inwentaryzacji Wodomistrzówka znajduje się w miejscowości Krasne, gmina Uścimów, Województwo Lubelskie. Powierzchnia budynku wynosi 114,7 m?, liczba pomieszczeń-6. Operat szacunkowy winien zostać sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Przepisy obowiązujące. 1. Ustawa z 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (Dz.U.2000 Nr 80, poz. 903 z późn. zm) Uwagi końcowe. Wykonawca po zakończeniu roboty złoży dokumentację wraz z pismem przewodnim w sekretariacie Starostwa w celu dokonania przez Zamawiającego kontroli. Podpisanie protokołu z kontroli roboty bez usterek i wad, przez komisję powołaną przez Starostę, stanowi podstawę odbioru roboty oraz rozliczenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713153002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach