Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg
- Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
- Data zamieszczenia: 2012-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
ul. Lubelska 84 84
23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
REGON: 00052410500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. 2. Inwentaryzacja została podzielona na następujące zadania: zadanie nr 1 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy Alei Niepodległości 30, zadanie nr 2 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Żwirki i Wigury 3, zadanie nr 3 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sikorskiego 15, zadanie nr 4 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sądowej 4. Nr zadania Budynek Pow. zabudowy w m2 Pow. użytkowa w m2 Liczba klatek Liczba lokali mieszkalnych Liczba lokali użytkowych Liczba kondygnacji 1 Al. Niepodległości 30 826 2365,36 4 45 4 4 2 Żwirki i Wigury 3 565 1185,95 3 27 - 3 3 Sikorskiego 15 371 784,02 2 18 - 3 4 Sądowa 4 392 1659,00 3 40 - 5 Zamawiający nie posiada danych dotyczących wielkości kubaturowych ww. budynków. 3. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, (rzuty dachów z zaznaczonymi przewodami kominowymi), instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe) w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Inwentaryzacja instalacji obejmuje piony, leżaki oraz ich rozwinięcie. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu - wymagane jest wejście do wszystkich lokali, potwierdzone podpisami właścicieli/najemnców, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 4. Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed sporządzeniem oferty obejrzenie budynków w terenie. 6. W przypadku trudności z wejściem do danego lokalu należy kontaktować się z zarządcą danej nieruchomości. 7. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 8. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ INWENTARYZACJI BUDYNKÓW KATOLICKIEGO UNIWERSYTETU LUBELSKIEGO JANA PAWŁA II Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2014-12-08 - Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej budynków i budowli usytuowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Zamość
Dodano: 2014-07-02 - Wykonanie inwentaryzacji schematycznej nieruchomości wojskowych do celów podatkowych w miejscowości DĘBLIN
Dodano: 2013-04-09 - Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku
Dodano: 2012-07-17