Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji budynków położonych w Lublinie, w celu ustalenia prawidłowej powierzchni lokali mieszkalnych, użytkowych, części wspólnych oraz przynależnych- IV części

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji budynków położonych w Lublinie, w celu ustalenia prawidłowej powierzchni lokali mieszkalnych, użytkowych, części wspólnych oraz przynależnych- IV części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie inwentaryzacji budynków położonych w Lublinie, w celu ustalenia prawidłowej powierzchni lokali mieszkalnych, użytkowych, części wspólnych oraz przynależnych: Część I - budynek przy ul. Staszica 8, zlokalizowany na działce nr 35/1 o pow.495 m2 (obręb 36 - Śródmieście, ark.2), objętej KW nr LU1I/00037946/9. Budynek mieszkalny, III kondygnacyjny z podpiwniczeniem, wybudowany około 1879 roku, powierzchnia użytkowa budynku wg danych z ewidencji gruntów - 1652 m2. Liczba wszystkich lokali mieszkalnych 13 i użytkowych 4. Lokale sprzedane - 8, lokale Gminy Lublin - 9 Część II - budynek przy ul. Topolowej 7, zlokalizowany na działce nr 37 o pow. 2243 m2 (obręb 16 - Kośminek, ark.3), objętej KW nr LU1I/00187563/6. Budynek użytkowy służby zdrowia, IV kondygnacyjny z podpiwniczeniem, wybudowany około 1972 roku w technologii tradycyjnej, powierzchnia użytkowa budynku wg danych z ewidencji gruntów - 1737 m2 Część III - budynek przy ul. Wallenroda 15, zlokalizowany na działce nr 4 o pow. 2806 m2 (obręb 21 - Osiedla LSM, ark.8), objętej KW nr LU1I/00128826/7. Budynek użytkowy służby zdrowia, II kondygnacyjny z podpiwniczeniem, wybudowany około 1963 roku w technologii tradycyjnej, powierzchnia użytkowa budynku wg danych z ewidencji gruntów - 824 m2 Część IV - budynek przy ul. Odlewniczej 3, zlokalizowany na działce nr 34/73 o pow. 2401 m2 (obręb 37 - Tatary, ark.10), objętej KW nr LU1I/00173799/8. Budynek użytkowy służby zdrowia, II kondygnacyjny z podpiwniczeniem, w technologii tradycyjnej, powierzchnia użytkowa budynku wg danych z ewidencji gruntów -1022 m2. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: 2.1. Dokonać inwentaryzacji obejmującej pomiar wszystkich lokali oraz części wspólnych poszczególnych budynków (klatki schodowe, suszarnie, wózkownie, strychy itp.). Wynik każdego pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę oraz osobę użytkującą lokal (najemcę lub osobę z nim zamieszkującą, pracownika administracji lub właściciela lokalu). 2.2. Przy pomiarze lokali wyodrębnionych, stanowiących własność osób innych niż Gmina - (dot. budynku Staszica 8), w ostatecznym rozliczeniu nieruchomości należy przyjąć powierzchnię z pomiaru, jeżeli różni się ona o więcej niż +/- 0,5 m2 od powierzchni wynikającej z aktu własności (wpisu w księdze wieczystej prowadzonej dla danego lokalu). W innym przypadku należy do rozliczenia nieruchomości przyjąć powierzchnię dotychczasową. 2.3. W przypadku odmowy udostępnienia lokalu w budynku Staszica 8 do pomiaru, o którym mowa w pkt 2.2, do ostatecznego rozliczenia należy przyjąć powierzchnię z aktu notarialnego sprzedaży lokalu. 2.4. Ustalić powierzchnię użytkową nieruchomości tak aby była sumą powierzchni użytkowych poszczególnych lokali mieszkalnych oraz użytkowych i zamykała się do jedności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach