Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji budowlanych oraz audytów energetycznych budynków użyteczności publicznej

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, plac Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    plac Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718490
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji budowlanych oraz audytów energetycznych budynków użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz audytu energetycznego budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy ul. J. Matejki 2 w Wałbrzychu.Budynek przy ul. J. Matejki 2 w Wałbrzychu, (dz. nr 460/4, obręb Śródmieście nr 27) znajduje się w rejestrze prowadzonym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Wałbrzycha bez nadanego numeru oraz położony jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Stare Miasto w Wałbrzychu, wpisanego do rejestru zabytków decyzją dnia 08.12.1977r. pod nr 712/683/Wł.W budynku mieszczą się biura Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.2. Zakres opracowania (zadanie nr 1 – nr 4)Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie inwentaryzacji budowlanej i audytów energetycznych dla budynków użyteczności publicznej.Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzacje budowlane obiektów a następnie sporządzić audyty energetyczne.Inwentaryzacje budowlane dla każdego z obiektów powinny zawierać zwymiarowane rzuty kondygnacji z rozkładem pomieszczeń ich przeznaczeniem oraz usytuowaniem ciągów komunikacyjnych, rzut dachu, przekroje charakterystyczne z rzędnymi posadzek i wysokościami, widoki elewacji, opis stanu istniejącego z informacją o materiałach i konstrukcji oraz zaznaczenie na planie i opisy charakterystycznych elementów istniejących instalacji wewnętrznych.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić audyty energetyczne w oparciu o załącznik pn. Materiały do audytu, tj.:- „Kryteria wyboru projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027),- Lista wskaźników,- Wytyczne do sporządzenia audytu.Audyt energetyczny oraz dokumentacja projektowa powinny spełniać kryteria wyboru projektów w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027; działanie nr 09.05)”.Audyt energetyczny powinien uwzględniać wszystkie adekwatne wskaźniki produktu i rezultatu, odpowiadające celowi projektu.Audyt powinien uwzględniać analizę możliwości wykonania poprawy efektywności energetycznej polegającej na: remoncie i dociepleniu dachu, ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stropodachów, stropów, ścian piwnic, zmianie sposobu ogrzewania, wymianie stolarki okiennej, wymianie/renowacji stolarki drzwiowej, wymianie instalacji c.w.u., montażu instalacji fotowoltaicznej, montażu pomp ciepła, wymianie wentylacji.Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wykonania prac termomodernizacyjnych, które będą uwzględnione w audycie.Audyty energetyczne należy sporządzić w taki sposób, aby można je było wykorzystać do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych.3. Przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych zadań został podzielony na następujące etapy:1) Etap I - obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej – 2 egz.,2) Etap II - obejmuje wykonanie audytu energetycznego – 2 egz.,4. Dla prac projektowych w ramach poszczególnych zadań obowiązkiem Wykonawcy będzie:- uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczególnych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: wypisy z rejestru gruntów, mapy z ewidencji gruntów, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,5. Wszystkie dokumenty Wykonawca dostarczy w formie drukowanej, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf, *doc. i *dwg).6. Przedmiot zamówienia na dane zadanie opisują projektowane postanowienia umowy oraz Szczegółowy opis przedsięwzięcia, stanowiące załączniki do SWZ.7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez Wykonawców z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2023.1327 ze zm.).Zadanie nr 2 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz audytu energetycznego budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy ul. J. Matejki 3 w Wałbrzychu.Budynek przy ul. J. Matejki 3 w Wałbrzychu, (dz. nr 460/10, obręb Śródmieście nr 27) znajduje się w rejestrze prowadzonym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Wałbrzycha bez nadanego numeru oraz położony jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Stare Miasto w Wałbrzychu, wpisanego do rejestru zabytków decyzją dnia 08.12.1977 r. pod nr 712/683/Wł.W budynku mieszczą się biura Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.2. Zakres opracowania (zadanie nr 1 – nr 4)Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie inwentaryzacji budowlanej i audytów energetycznych dla budynków użyteczności publicznej.Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzacje budowlane obiektów a następnie sporządzić audyty energetyczne.Inwentaryzacje budowlane dla każdego z obiektów powinny zawierać zwymiarowane rzuty kondygnacji z rozkładem pomieszczeń ich przeznaczeniem oraz usytuowaniem ciągów komunikacyjnych, rzut dachu, przekroje charakterystyczne z rzędnymi posadzek i wysokościami, widoki elewacji, opis stanu istniejącego z informacją o materiałach i konstrukcji oraz zaznaczenie na planie i opisy charakterystycznych elementów istniejących instalacji wewnętrznych.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić audyty energetyczne w oparciu o załącznik pn. Materiały do audytu, tj.:- „Kryteria wyboru projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027),- Lista wskaźników,- Wytyczne do sporządzenia audytu.Audyt energetyczny oraz dokumentacja projektowa powinny spełniać kryteria wyboru projektów w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027; działanie nr 09.05)”.Audyt energetyczny powinien uwzględniać wszystkie adekwatne wskaźniki produktu i rezultatu, odpowiadające celowi projektu.Audyt powinien uwzględniać analizę możliwości wykonania poprawy efektywności energetycznej polegającej na: remoncie i dociepleniu dachu, ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stropodachów, stropów, ścian piwnic, zmianie sposobu ogrzewania, wymianie stolarki okiennej, wymianie/renowacji stolarki drzwiowej, wymianie instalacji c.w.u., montażu instalacji fotowoltaicznej, montażu pomp ciepła, wymianie wentylacji.Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wykonania prac termomodernizacyjnych, które będą uwzględnione w audycie.Audyty energetyczne należy sporządzić w taki sposób, aby można je było wykorzystać do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych.3. Przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych zadań został podzielony na następujące etapy:1) Etap I - obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej – 2 egz.,2) Etap II - obejmuje wykonanie audytu energetycznego – 2 egz.,4. Dla prac projektowych w ramach poszczególnych zadań obowiązkiem Wykonawcy będzie:- uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczególnych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: wypisy z rejestru gruntów, mapy z ewidencji gruntów, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,5. Wszystkie dokumenty Wykonawca dostarczy w formie drukowanej, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf, *doc. i *dwg).6. Przedmiot zamówienia na dane zadanie opisują projektowane postanowienia umowy oraz Szczegółowy opis przedsięwzięcia, stanowiące załączniki do SWZ.7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez Wykonawców z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2023.1327 ze zm.).Zadanie nr 3 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz audytu energetycznego budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy Pl. Magistrackim 1 (Ratusz) w Wałbrzychu.Budynek Ratusza przy Plac Magistracki 1 w Wałbrzychu, (dz. nr 340, obręb Śródmieście nr 27) wpisany został dnia 25.07.1977 r. do rejestru zabytków pod nr 695/658/Wł, oraz położony jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Stare Miasto w Wałbrzychu, wpisanego do rejestru zabytków decyzją dnia 08.12.1977 r. pod nr 712/683/Wł.Budynek przy Pl. Magistrackim 1 jest siedzibą Rady Miejskiej Wałbrzycha oraz Prezydenta Miasta Wałbrzycha. W budynku mieszczą się również biura Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.2. Zakres opracowania (zadanie nr 1 – nr 4)Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie inwentaryzacji budowlanej i audytów energetycznych dla budynków użyteczności publicznej.Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzacje budowlane obiektów a następnie sporządzić audyty energetyczne.Inwentaryzacje budowlane dla każdego z obiektów powinny zawierać zwymiarowane rzuty kondygnacji z rozkładem pomieszczeń ich przeznaczeniem oraz usytuowaniem ciągów komunikacyjnych, rzut dachu, przekroje charakterystyczne z rzędnymi posadzek i wysokościami, widoki elewacji, opis stanu istniejącego z informacją o materiałach i konstrukcji oraz zaznaczenie na planie i opisy charakterystycznych elementów istniejących instalacji wewnętrznych.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić audyty energetyczne w oparciu o załącznik pn. Materiały do audytu, tj.:- „Kryteria wyboru projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027),- Lista wskaźników,- Wytyczne do sporządzenia audytu.Audyt energetyczny oraz dokumentacja projektowa powinny spełniać kryteria wyboru projektów w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027; działanie nr 09.05)”.Audyt energetyczny powinien uwzględniać wszystkie adekwatne wskaźniki produktu i rezultatu, odpowiadające celowi projektu.Audyt powinien uwzględniać analizę możliwości wykonania poprawy efektywności energetycznej polegającej na: remoncie i dociepleniu dachu, ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stropodachów, stropów, ścian piwnic, zmianie sposobu ogrzewania, wymianie stolarki okiennej, wymianie/renowacji stolarki drzwiowej, wymianie instalacji c.w.u., montażu instalacji fotowoltaicznej, montażu pomp ciepła, wymianie wentylacji.Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wykonania prac termomodernizacyjnych, które będą uwzględnione w audycie.Audyty energetyczne należy sporządzić w taki sposób, aby można je było wykorzystać do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych.3. Przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych zadań został podzielony na następujące etapy:1) Etap I - obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej – 2 egz.,2) Etap II - obejmuje wykonanie audytu energetycznego – 2 egz.,4. Dla prac projektowych w ramach poszczególnych zadań obowiązkiem Wykonawcy będzie:- uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczególnych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: wypisy z rejestru gruntów, mapy z ewidencji gruntów, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,5. Wszystkie dokumenty Wykonawca dostarczy w formie drukowanej, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf, *doc. i *dwg).6. Przedmiot zamówienia na dane zadanie opisują projektowane postanowienia umowy oraz Szczegółowy opis przedsięwzięcia, stanowiące załączniki do SWZ.7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez Wykonawców z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2023.1327 ze zm.).Zadanie nr 4 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz audytu energetycznego budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy ul. J. Słowackiego 23a w Wałbrzychu.Budynek przy ul. J. Słowackiego 23 a w Wałbrzychu, (dz. nr 370, obręb Śródmieście nr 27) wpisany został dnia 31.03.1984 r. do rejestru zabytków pod nr A/4685/1012/Wł, oraz położony jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Stare Miasto w Wałbrzychu, wpisanego do rejestru zabytków decyzją dnia 08.12.1977 r. pod nr 712/683/Wł.W budynku przy ul. J. Słowackiego 23a mieszczą się: Delegatura Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu z Biurem Paszportowym, Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Wałbrzychu, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Instytucja Pośrednicząca Aglomeracji Wałbrzyskiej oraz Archiwum Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.2. Zakres opracowania (zadanie nr 1 – nr 4)Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie inwentaryzacji budowlanej i audytów energetycznych dla budynków użyteczności publicznej.Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzacje budowlane obiektów a następnie sporządzić audyty energetyczne.Inwentaryzacje budowlane dla każdego z obiektów powinny zawierać zwymiarowane rzuty kondygnacji z rozkładem pomieszczeń ich przeznaczeniem oraz usytuowaniem ciągów komunikacyjnych, rzut dachu, przekroje charakterystyczne z rzędnymi posadzek i wysokościami, widoki elewacji, opis stanu istniejącego z informacją o materiałach i konstrukcji oraz zaznaczenie na planie i opisy charakterystycznych elementów istniejących instalacji wewnętrznych.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić audyty energetyczne w oparciu o załącznik pn. Materiały do audytu, tj.:- „Kryteria wyboru projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027),- Lista wskaźników,- Wytyczne do sporządzenia audytu.Audyt energetyczny oraz dokumentacja projektowa powinny spełniać kryteria wyboru projektów w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027; działanie nr 09.05)”.Audyt energetyczny powinien uwzględniać wszystkie adekwatne wskaźniki produktu i rezultatu, odpowiadające celowi projektu.Audyt powinien uwzględniać analizę możliwości wykonania poprawy efektywności energetycznej polegającej na: remoncie i dociepleniu dachu, ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stropodachów, stropów, ścian piwnic, zmianie sposobu ogrzewania, wymianie stolarki okiennej, wymianie/renowacji stolarki drzwiowej, wymianie instalacji c.w.u., montażu instalacji fotowoltaicznej, montażu pomp ciepła, wymianie wentylacji.Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wykonania prac termomodernizacyjnych, które będą uwzględnione w audycie.Audyty energetyczne należy sporządzić w taki sposób, aby można je było wykorzystać do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych.3. Przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych zadań został podzielony na następujące etapy:1) Etap I - obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej – 2 egz.,2) Etap II - obejmuje wykonanie audytu energetycznego – 2 egz.,4. Dla prac projektowych w ramach poszczególnych zadań obowiązkiem Wykonawcy będzie:- uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczególnych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: wypisy z rejestru gruntów, mapy z ewidencji gruntów, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,5. Wszystkie dokumenty Wykonawca dostarczy w formie drukowanej, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf, *doc. i *dwg).6. Przedmiot zamówienia na dane zadanie opisują projektowane postanowienia umowy oraz Szczegółowy opis przedsięwzięcia, stanowiące załączniki do SWZ.7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez Wykonawców z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2023.1327 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach