Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, garaży i fragmentów rzutu kondygnacji oraz budynków komunalnych (np. piwnice, strychy, klatki schodowe itp.), w podziale na dwie części: 1) Część I zamówienia - Rejon Północ i Śródmieście - Niebuszewo Maksymalna wielkość powierzchni do zinwentaryzowania wynosi - 50.000,00 m2. 2) Część II zamówienia - Rejon Zachód i Południe Maksymalna wielkość powierzchni do zinwentaryzowania wynosi - 50.000,00 m2. W odniesieniu do orientacyjnej wielkości powierzchni do zinwentaryzowania, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie rzutu lokalu (przekrój w miarę potrzeb) wraz z fragmentem części wejściowej i sąsiedniej, wyliczenie powierzchni użytkowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi i oświadczeniem o samodzielności lokalu lub jego braku - według zał. nr 1 do umowy (szkic lokalu i opis techniczny budynku i lokalu). 3. Inwentaryzacje Wykonawca zobowiązuje się wykonywać i dostarczać sukcesywnie (tj. co najmniej raz w miesiącu), w terminach określonych w Rozdziale VII ust.1 i 2. 4. Dowodem przekazania opracowań inwentaryzacji będzie protokół odbioru podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5. Wskazanie aktualnych użytkowników komórek piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń przynależnych (np. WC na klatce schodowej). 6. Inwentaryzację należy wykonać w skali 1: 100 i winna ona obejmować przynależne do lokalu lub budynku pomieszczenia gospodarcze, garaże itp. 7. Każde opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach (wersja papierowa). 8. Inwentaryzacje budowlane (pomiary) należy wykonać z najwyższą starannością zgodnie z normami technicznymi projektowania, zgodnie z ustawą z dnia 21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów i innymi obowiązującymi przepisami. 9. Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia, a wszelkie formalności związane i konieczne do prawidłowego wykonania zadania wraz z kosztami (opłatami) obciążają Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach