Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej w budynkach mieszkalnych na terenie Otwocka

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej w budynkach mieszkalnych na terenie Otwocka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej w budynkach mieszkalnych na terenie Otwocka : ZADANIE I Andriollego 18 - 18 lokali, powierzchnia użytkowa lokali - 770 m2 , 3 kondygnacje Andriollego 20 - 10 lokali, powierzchnia użytkowa lokali - 650m2, 3 kondygnacje Andriollego 22 - 10 lokali, powierzchnia użytkowa lokali - 612m2, 3 kondygnacje Andriollego 24 - 11 lokali, powierzchnia użytkowa lokali - 645m2, 3 kondygnacje oraz łączników między budynkami Andriollego 20 i Andriollego 22 oraz Andriollego 22 i Andriollego 24 o powierzchni 215m2, 1 kondygnacja. ZADANIE II Lennona 5 - 23 lokale, powierzchnia użytkowa lokali - 941m2, 4 kondygnacje Wyspiańskiego 2 - 23 lokale, powierzchnia użytkowa lokali - 944m2, 4 kondygnacje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: na Zadanie I - 900,- zł (słownie: dziewięćset złotych). na zadanie II - 600,- zł (słownie: sześćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów i wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia osobę/y posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych oraz posiadającą/e aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. b) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych i instalacyjnych lub/i dokumentacji projektowych budynków na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł każda. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) oświadczenie (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub wykonawcy łącznie) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ IDW, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ IDW, 3a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 4) uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osoby wskazanej do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia. 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych i instalacyjnych lub/i dokumentacji projektowych budynków na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł każda. - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ IDW, 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty stosownie do postanowień § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach