Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy stanu technicznego budynku liceum ogólnokształcącego przy ul. Mickiewicza 11 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa hali sportowej dla III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Katowicach”

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy stanu technicznego budynku liceum ogólnokształcącego przy ul. Mickiewicza 11 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa hali sportowej dla III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Katowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: Inwentaryzacja architektoniczno - konstrukcyjno – budowlana i instalacyjna obiektu w formie opisowej i rysunkowej, Ekspertyza stanu technicznego obiektu w zakresie niezbędnym oraz dla potrzeb wykonania prac związanych z rozbudową budynku LO o halę sportową, patio w połączeniu z istniejącym obiektem w tym analizy możliwości posadowienia i dobudowy nowego obiektu hali sportowej z uwzględnieniem stanu technicznego i historycznego charakteru obiektu z wyeliminowaniem negatywnego wpływu na ww. obiekt (w zakresie m.in. konstrukcji, deformacji, osiadań itd.), Analiza dotychczasowych deformacji budynku, Monitoring osiadań budynku, Ekspertyza techniczna stanu ochrony p. poż. dla obiektu Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza, Badania geotechniczne w tym wpływ koryta Rawy na obiekt. II. Zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie: 1. Inwentaryzacji architektoniczno – konstrukcyjno – budowlaną i instalacyjną, w formie opisowej i rysunkowej w zakresie: a) architektoniczno - konstrukcyjno – budowlanym obejmującym rzuty, przekroje, elewacje budynku, b) instalacji wewnętrznych wszystkich branż, w tym: centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, elektrycznej, wentylacji, węzła cieplnego, c) przyłączy zasilających obiekt w media, w tym w nośniki energii, Inwentaryzację obiektu należy wykonać w oparciu o istniejącą dokumentację archiwalną będącą w posiadaniu Dyrektora Szkoła III LO im. A. Mickiewicza. 2. Ekspertyzy stanu technicznego obiektu w zakresie: a) konstrukcyjno – budowlanym z fotograficznym wskazaniem istniejących uszkodzeń, na podstawie szczegółowych oględzin wewnętrznych i zewnętrznych oraz koniecznych odkrywek wewnętrznych konstrukcji, b) instalacji wewnętrznych wszystkich branż, w tym węzła cieplnego, c) przyłączy zasilających obiekt w media, d) wniosków i zaleceń w odniesieniu do planowanej dobudowy obiektu i wykonania prac związanych z rozbudową budynku LO o halę sportową, patio w połączeniu z istniejącym obiektem w tym analizy możliwości posadowienia i dobudowy nowego obiektu hali sportowej z uwzględnieniem stanu technicznego i historycznego charakteru obiektu z wyeliminowaniem negatywnego wpływu na ww. obiekt (w zakresie m.in. konstrukcji, deformacji, osiadań itd.) 3. Analizy dotychczasowych deformacji budynku na podstawie oględzin istniejącej zabudowy oraz posiadanych informacji pochodzących z wcześniej wykonanych badań na zlecenie Dyrekcji Szkoły LO należy opracować z uwzględnieniem: a) oceny przyczyn powstawania uszkodzeń, b) zaleceń dotyczących koniecznych napraw, wzmocnień. 4. Monitoringu osiadań budynku w cyklu minimum 6 miesięcznym. 5. Ekspertyzy techniczną stanu ochrony p. poż. obiektu III LO w zakresie: a) opisu warunków budowlano – instalacyjnych, ich stanu technicznego (związanych z ochroną p.poż.) b) charakterystyki pożarowej c) wyszczególnienia wszystkich występujących w budynku niezgodności z przepisami techniczno – budowlanymi i przeciwpożarowymi, d) propozycji rozwiązań wynikających z przepisów, zapewniających właściwe zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku (rozwiązania podstawowe i rozwiązania zamienne - rekompensujące niezgodności niemożliwe do usunięcia w zabezpieczeniu przeciwpożarowym w stosunku do wymagań przepisów), e) analizy i oceny wpływu rozwiązań zamiennych na poziom bezpieczeństwa pożarowego, f) wniosków w kontekście nie pogorszenia warunków ochrony przeciwpożarowej. g) wystąpienia do Śląskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej i udział w postępowaniu administracyjnym przed Śląskim Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, w celu uzyskania postanowienia o możliwości zastosowania rozwiązań zamiennych bezpieczeństwa pożarowego budynku wynikających z eskpertyzy technicznej. 6. Badań geotechnicznych w miejscu posadowienia przyszłej hali sportowej oraz patio (minimum 3 odwierty o głębokości min. 9 m każdy) w tym wpływ koryta Rawy na obiekt. III. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudniania osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. IV. Szczegółowy zakres prac określa: 1. Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 6 do SIWZ), 2. projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), 3. formularz cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 3.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1) Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji (załącznik nr 1) 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ 3) Jeśli Wykonawca, będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Formularz cenowy – Załącznik nr 1a; 6) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. 4. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach