Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 16 budynków wspólnotowych, w podziale na 16 części

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 16 budynków wspólnotowych, w podziale na 16 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 16 budynkach wspólnotowych, w podziale na 16 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektów oraz do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienia pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynków lub lokali. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczeń o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem pieczęci imiennej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - dokumentację inwentaryzacyjną architektoniczno - budowlaną w czterech egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dokumentacji, gdzie poszczególne lokale winny znajdować się na odrębnych kartach rysunkowych w formacie odpowiadającym wymiarom lokalu (ewentualnie z pomieszczeniem przynależnym), z wpisem właściwego organu architektonicznego o numerach zaświadczeń o samodzielności lokali wydanych na podstawie tej dokumentacji, - w jednym egzemplarzu inwentaryzację zawierającą rzuty kondygnacji, na których występują stanowiące własność Gminy Miejskiej Kraków lokale o przeznaczeniu innym niż mieszkalne. Inwentaryzacja opracowana powinna być z uwzględnieniem wytycznych zawartych w zał. Nr 4 do umowy, - w dwóch egzemplarzach dokumentację inwentaryzacyjną w zakresie instalacyjnym dla każdej z instalacji występującej w budynku, - zaświadczenia o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, wydane przez właściwy organ architektoniczny na podstawie dokumentacji lub postanowienia o odmowie wydania takich zaświadczeń wraz z uzasadnieniem merytorycznym, - załączniki, o których mowa w paragrafie 1 ust. 3 wzoru umowy, - kopie dokumentu/dokumentów wraz z oryginałami zwrotnych potwierdzeń odbioru, o których mowa w paragrafie 1 ust. 4 wzoru umowy, Szczegółowy zakres prac określa Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych i inwentaryzacji instalacyjnych- budynki wspólnotowe stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.2. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 -os. Krakowiaków 19 (orientacyjna kubatura 8.016 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.536,00 zł., Część 2 -os. Krakowiaków 23 (orientacyjna kubatura 3.238 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.208,00 zł., Część 3 -os. Krakowiaków 38 (orientacyjna kubatura 4.271 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.948,00 zł., Część 4 -os. Zgody 3 (orientacyjna kubatura 25.209 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 15.736,00 zł., Część 5 -os. Willowe 4 (orientacyjna kubatura 4.223 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.948,00 zł., Część 6 -os. Górali 17 (orientacyjna kubatura 6.664 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 8.476,00 zł., Część 7 -ul. Kamionka 10 (orientacyjna kubatura 3.920 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.208,00 zł., Część 8 -os. Teatralne 15 (orientacyjna kubatura 9.617 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.536,00 zł., Część 9 -os. Centrum D 4 (orientacyjna kubatura 9.377 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.536,00 zł., Część 10 -ul. Adama Staszczyka 1 (orientacyjna kubatura 8.500 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.536,00 zł., Część 11 -ul. Tadeusza Pawlikowskiego 3 (orientacyjna kubatura 4.415 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.948,00 zł., Część 12 -ul. św. Sebastiana 10 (orientacyjna kubatura 13.930 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 11.246,00 zł., Część 13 -ul. Henryka Siemiradzkiego 11 (orientacyjna kubatura 4.795 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.028,00 zł., Część 14 -ul. Piotra Trębacza 29 (orientacyjna kubatura 1.425 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 4.372,00 zł., Część 15 -ul. Hetmana Żółkiewskiego 18 (orientacyjna kubatura 3.009 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 6.208,00 zł., Część 16 -ul. Grzegórzecka 90,92,94,96,98 (orientacyjna kubatura 18.118 m3). Szacunkowa wartość zamówienia: 12.864,00 zł., Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji). 2.3. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady i gwarancji wynosił 30 m - cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: Część 1: 280,00 zł, Część 2: 180,00 zł, Część 3: 200,00 zł, Część 4: 470,00 zł, Część 5: 200,00 zł, Część 6: 250,00 zł, Część 7: 180,00 zł, Część 8: 280,00 zł, Część 9: 280,00 zł, Część 10: 280,00 zł, Część 11: 200,00 zł, Część 12: 330,00 zł, Część 13: 270,00 zł, Część 14: 130,00 zł, Część 15: 180,00 zł, Część 16: 380,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną