Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej dla budynków biurowych i magazynowych usytuowanych przy ul. Rakowieckiej 2, Puławskiej 4A oraz al. Niepodległości 218 w Warszawie. (nr sprawy 106/ZP/11)

Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6840086 , fax. 22 6840642, 6874189
  • Data zamieszczenia: 2011-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
    Al. Niepodległości 218 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6840086, fax. 22 6840642, 6874189
    REGON: 01487280600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej dla budynków biurowych i magazynowych usytuowanych przy ul. Rakowieckiej 2, Puławskiej 4A oraz al. Niepodległości 218 w Warszawie. (nr sprawy 106/ZP/11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji architektonicznej budynków biurowych i magazynowych usytuowanych przy ul. Rakowieckiej 2, Puławskiej 4A oraz Al. Niepodległości 218 w Warszawie. Inwentaryzacja architektoniczna ma obejmować następujące budynki: Kompleks wojskowy Rakowiecka 2: 1) Budynek nr 9 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 2 834 m2, składający się z trzech kondygnacji (parteru oraz 2 pięter). 2) Budynek nr 25 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 2 394 m2, składający się z jednej kondygnacji. 3) Budynek nr 26 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 1 265 m2, składający się z jednej kondygnacji. 4) Budynek nr 27 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 774 m2, składający się z dwóch kondygnacji (parteru oraz 1 piętra). 5) Budynek nr 36 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 185 m2, składający się z jednej kondygnacji. 6) Budynek nr 526 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 232 m2, składający się z dwóch kondygnacji (piwnic oraz parteru). 7) Budynek nr 626 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 160 m2, składający się z jednej kondygnacji. 8) Budynek nr 727 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 509 m2, składający się z jednej kondygnacji. Kompleks wojskowy Puławska 4A: 1) Budynek nr 1 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 1 980 m2, składający się z czterech kondygnacji (piwnic, parteru oraz 2 pięter). 2) Budynek nr 32 o łącznej powierzchni do inwentaryzacji ok. 44 m2, składający się z jednej kondygnacji. Kompleks wojskowy Al. Niepodległości 218 - naniesienie zmian po modernizacji na istniejącej już dokumentacji w formie elektronicznej. 1) Budynek nr 1 - parter oraz II piętro (łączna powierzchnia do inwentaryzacji ok. 828 m2). 2) Budynek nr 5 - IV i V piętro (łączna powierzchnia do inwentaryzacji ok. 792 m2). 3) Budynek nr 6 (łączna powierzchnia do inwentaryzacji ok. 100 m2). Dokumentacja inwentaryzacyjna musi zawierać: a) Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji i rodzaju budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni (pow. zabudowy, pow. całkowitej, pow. użytkowej). b) Wykaz pomieszczeń w budynkach na poszczególnych kondygnacjach, z uwzględnieniem pomieszczeń biurowych, technicznych, korytarzy oraz ciągów komunikacyjnych, c) Rzuty wszystkich kondygnacji, zarówno naziemnych jak i podziemnych. d) Przekroje przez wszystkie inwentaryzowane kondygnacje budynków z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów. e) Rysunki inwentaryzacji elewacji budynków. Zamawiający przewiduje wizję lokalna w budynkach podlegających inwentaryzacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl/259.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach