Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
- Data zamieszczenia: 2021-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
ul. Kraszewskiego 5
17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
REGON: 50659059000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie interwencyjnego uzupełnienia korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2021 r” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie objęte przedmiotem zamówienia polega na wykonaniu interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego dróg gminnych w 2021 r., w ilościach: ZAKRES (Teren Gminy Drohiczyn) uzupełnienie korpusu drogowego z dostawą i profilowaniem: -kruszywa naturalnego (0-40) z dodatkiem 30 % kruszywa łamanego (0 -31,5) - w ilości 3 750 t - kruszywa naturalnego (0-40) z dodatkiem 70 % kruszywa łamanego (0 -31,5) - w ilości 409 t - kamienia czystego łamanego – kliniec - (0 -31,5) w ilości 46 ton - tłuczeń betonowy - (0 -31,5) w ilości 140 ton Realizacja zadania będzie polegała na wykonywaniu interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego z dostawą kruszywa, dostarczeniem we wskazane miejsce, rozładunek oraz profilowanie kruszywa zgodnie z pojawiającymi się potrzebami. Zamawiający każdorazowo podaje lokalizację interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego i ilości wbudowanego materiału. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 2 dni od wezwania przez Zamawiającego. Na dwa dni przed realizacją zadania Wykonawca zobowiązany jest powiadomić sołtysa wsi w której będzie występować dostawa kruszywa. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania podpisów od sołtysów wsi, celem potwierdzenia ,iż dostawa kruszywa i profilowanie zostały wykonane zgodnie z założoną ilością ton na daną miejscowość. Zamawiający zleci wykonanie 4 badań dostarczonego kruszywa naturalnego (0-40) z dodatkiem kruszywa łamanego (0-31,5) (30% - 2 badania i 70%- 2 badania) zlecając ich wykonanie firmie zewnętrznej a następnie notą obciążeniową Zamawiający obciąży Wykonawcę. Koszt badań należy uwzględnić więc w ofercie. W przypadku otrzymania wyników badań niezgodnych z poniższymi normami Zamawiający może zażądać kolejnych badań: - PN-S-96031 Drogi Samochodowe. Nawierzchnie żwirowe. Termin gwarancji 12 miesięcy. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3a ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę) 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, (operatorów sprzętu - kierowca, operator koparki, operator ładowarki) (jeżeli nie wykonują oni pracy na zasadzie samozatrudnienia). Obowiązek, o którym mowa w zdaniach poprzednich nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierujących budową), wykonujących obsługę geodezyjną, operatorów sprzętu budowlanego wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że ujęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty dróg gminnych – Etap I
Dodano: 2024-06-17 - Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2024 roku.
Dodano: 2024-06-07 - Żwirowanie i profilowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bakałarzewo w 2024r.
Dodano: 2024-03-19 - "Uzupełnienie korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2024 r."
Dodano: 2024-02-28 - Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Mońki w 2023 r.
Dodano: 2023-09-11 - Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 600 m³ przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych w obrębie wsi Bujny
Dodano: 2023-07-10 - Bieżące utrzymywanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sokółka w zakresie mechanicznego profilowania dróg równiarką w roku 2023
Dodano: 2023-04-14 - Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach w 2023 roku.
Dodano: 2023-04-07 - Naprawa dróg gminnych na terenie Gminy Michałowo w roku 2023.
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
Dodano: 2023-03-21