Przetargi.pl
„Wykonanie interwencyjnego uzupełnienia korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2021 r”

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 50659059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie interwencyjnego uzupełnienia korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2021 r”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie objęte przedmiotem zamówienia polega na wykonaniu interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego dróg gminnych w 2021 r., w ilościach: ZAKRES (Teren Gminy Drohiczyn) uzupełnienie korpusu drogowego z dostawą i profilowaniem: -kruszywa naturalnego (0-40) z dodatkiem 30 % kruszywa łamanego (0 -31,5) - w ilości 3 750 t - kruszywa naturalnego (0-40) z dodatkiem 70 % kruszywa łamanego (0 -31,5) - w ilości 409 t - kamienia czystego łamanego – kliniec - (0 -31,5) w ilości 46 ton - tłuczeń betonowy - (0 -31,5) w ilości 140 ton Realizacja zadania będzie polegała na wykonywaniu interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego z dostawą kruszywa, dostarczeniem we wskazane miejsce, rozładunek oraz profilowanie kruszywa zgodnie z pojawiającymi się potrzebami. Zamawiający każdorazowo podaje lokalizację interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego i ilości wbudowanego materiału. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 2 dni od wezwania przez Zamawiającego. Na dwa dni przed realizacją zadania Wykonawca zobowiązany jest powiadomić sołtysa wsi w której będzie występować dostawa kruszywa. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania podpisów od sołtysów wsi, celem potwierdzenia ,iż dostawa kruszywa i profilowanie zostały wykonane zgodnie z założoną ilością ton na daną miejscowość. Zamawiający zleci wykonanie 4 badań dostarczonego kruszywa naturalnego (0-40) z dodatkiem kruszywa łamanego (0-31,5) (30% - 2 badania i 70%- 2 badania) zlecając ich wykonanie firmie zewnętrznej a następnie notą obciążeniową Zamawiający obciąży Wykonawcę. Koszt badań należy uwzględnić więc w ofercie. W przypadku otrzymania wyników badań niezgodnych z poniższymi normami Zamawiający może zażądać kolejnych badań: - PN-S-96031 Drogi Samochodowe. Nawierzchnie żwirowe. Termin gwarancji 12 miesięcy. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3a ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę) 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, (operatorów sprzętu - kierowca, operator koparki, operator ładowarki) (jeżeli nie wykonują oni pracy na zasadzie samozatrudnienia). Obowiązek, o którym mowa w zdaniach poprzednich nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierujących budową), wykonujących obsługę geodezyjną, operatorów sprzętu budowlanego wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że ujęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach