Przetargi.pl
Wykonanie Interaktywnej Mapy Projektów prezentującej informacje o projektach realizowanych bądź zrealizowanych z Funduszy Europejskich w latach 2007-2013 na terytorium województwa łódzkiego

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Interaktywnej Mapy Projektów prezentującej informacje o projektach realizowanych bądź zrealizowanych z Funduszy Europejskich w latach 2007-2013 na terytorium województwa łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności a)Wykonanie Interaktywnej Mapy Projektów (IMP) w formie dynamicznej strony internetowej prezentującej dane dotyczące projektów realizowanych bądź zrealizowanych z Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (RPO WŁ), Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (POIG) oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (POIŚ) na terytorium województwa łódzkiego w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy i jej uzupełnienie nie mniej niż 500 i nie więcej niż 700 projektami wskazanymi przez Zamawiającego;b)Uruchomienie w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy dedykowanego kanału komunikacji w oparciu o serwis typu Social media oraz zbudowanie przez Wykonawcę w okresie 3 miesięcy od uruchomienia dedykowanego kanału komunikacji minimum 3 000 użytkowników kanału w oparciu o promocję oraz podejmowanie skorelowanych z wybranym kanałem Social media narzędzi; Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia 3 pracowników w zakresie wprowadzania oraz modyfikacji treści stron, bazy danych oraz obsługi panelu administracyjnego strony;c)Uzupełnienie IMP wszystkimi realizowanymi zrealizowanymi projektami z Funduszy Europejskich w ramach RPO WŁ, POIG, POIŚ na terytorium województwa łódzkiego do dnia 15.12.2014 r. w liczbie nie przekraczającej 4 000 projektów.d)Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia 3 pracowników w zakresie wprowadzania oraz modyfikacji treści stron, bazy danych oraz obsługi panelu administracyjnego strony;e)Wsparcie techniczne od momentu podpisania umowy oraz comiesięczną aktualizację danych na podstawie raportów miesięcznych KSI do dnia 15.12.2014 r.f)przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do strony IMP jako całości jak i jej poszczególnych części ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystanych grafik, bazy danych wraz ze skryptami oraz pozostałej zawartości strony, niezbędnych do jej samodzielnej obsługi, edycji oraz aktualizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 5 do SIWZ. projekt umowy.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego oraz budżetu Województwa Łódzkiego.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty w formie oryginału dokument zawierający spójny opis koncepcji strony IMP i promocji w serwisie Social media. Na w/w dokument składa się:Koncepcja projektu strony IMP, która powinna zawierać: co najmniej 12 widoków stron IMP w graficzny sposób prezentujących IMP na komputerach osobistych (o szerokości ekranu 1280 px oraz 1024 px) jak i urządzeniach mobilnych (o szerokości ekranu 768 px oraz 360 px) prezentujących: stronę główną (co najmniej 1 widok dla każdej z w/w rozdzielczości); wyszukiwarkę (co najmniej 1 widok dla każdej z w/w rozdzielczości);stronę z informacją o projekcie (co najmniej 1 widok dla każdej z w/w rozdzielczości);informację dotyczącą koncepcji IMP zawierającą co najmniej:proponowaną architekturę informacji strony IMP;stopień integracji strony IMP z serwisem Social media (o ile wykonawca przewiduje większą integrację strony z Social media aniżeli odnośnik w postaci hiperłącza do profilu), poprzez wskazanie jednego z poniższych stopni integracji oferowanego przez Wykonawcę tj. wskazanie, czy utworzona strona:będzie posiadać zakładkę poświęconą promocji w Social media; będzie posiadać zakładkę poświęconą promocji w Social media oraz umożliwi udostępnianie stron projektów w Social media;będzie posiadać zakładkę poświęconą promocji w Social media, umożliwi udostępnianie stron projektów w Social media oraz przewiduje zaproponowaną przez Wykonawcę alternatywną formę promocji (należy opisać alternatywne formy promocji); --narzędzia służące do realizacji zamówienia (technologie wykorzystywane do realizacji IMP).Koncepcja promocji w serwisie Social media, która powinna zawierać co najmniej:wskazanie wybranego rodzaj kanału Social media służącego do promocji IMP;opis sposobu promocji IMP w Social media zawierający co najmniej:sposób realizacji zamówienia, którego celem jest promocja projektów realizowanych bądź zrealizowanych z Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (RPO WŁ), Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (POIG) oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (POIŚ) na terytorium województwa łódzkiego poprzez serwis typu Social media (opis kampanii promocyjnej),narzędzia służące do realizacji celu (rodzaje działań promocyjnych służących wypromowaniu IMP w tym co najmniej: długość trwania kampanii targetowanej (podana w dniach) do mieszkańców województwa łódzkiego - jeżeli jest planowana oraz ilość proponowanych konkursów wraz z określeniem grup docelowych - jeżeli są planowane).UWAGA: Powyższy dokument będzie oceniany w kryteriach przyjętych przez Zamawiającego do oceny tj. kryterium Koncepcja projektu strony IMP i Koncepcja promocji w serwisie Social media. Dokument ten nie będzie mógł być uzupełniony w rozumieniu art. 26 ust. 3 Ustawy. W związku z powyższym brak wskazanego wyżej dokumentu lub brak w dokumencie wszystkich niezbędnych elementów opisanych powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja projektu strony IMP
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach