Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01809 Warszawa, ul. Cegłowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 690 247 , fax. 228 341 820
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cegłowska 80
01809 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 690 247, fax. 228 341 820
REGON: 1229869700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.bip-e.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji zintegrowanego systemu przywoławczego z komunikacją bezprzewodową w Szpitalu Bielańskim im. ks. Jerzego Popiełuszki w Warszawie dla projektu „Rozwój e-usług w drodze rozbudowy infrastruktury IT w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, w tym rozwiązań umożliwiających bezpieczne przetwarzanie i wymianę danych” - w formule „zaprojektuj i wykonaj” (ZP-67/2017) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) opracowanie projektu wykonawczego zintegrowanego systemu przywoławczego z komunikacją bezprzewodową dla obiektu zgodnie z niniejszym programem funkcjonalno-użytkowym 2) roboty budowlane związane z wykonaniem zintegrowanego systemu przywoławczego z komunikacją bezprzewodową 3) testy i wdrożenia 4) opracowanie projektu powykonawczego wykonanego zintegrowanego systemu przywoławczego z komunikacją bezprzewodową 5) przeszkolenie wybranego personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i administracji wdrożonego zintegrowanego systemu przywoławczego z komunikacją bezprzewodową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 11 000,00 zł., słownie: jedenaście tysięcy i 00/100 złotych. W przypadku Wykonawców, którzy wnoszą wadium w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 2. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w pkt 12.1 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A., konto nr: 37 1240 6074 1111 0010 6073 3378, z adnotacją: "Wadium: ZP-67/2017”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: "Nie dotyczy"
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 i 2 do formularza oferty. Oświadczenie składa się celem potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów”. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia”. 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 3) indywidualna kalkulacja ryczałtowa wykonawcy (sporządzona w oparciu o załącznik nr 7 – Program Funkcjonalno Użytkowy, stanowiący opis przedmiotu zamówienia do niniejszej SIWZ). Kalkulacja ryczałtowa winna obejmować kalkulację ceny oferty z rozbiciem na ceny poszczególnych elementów zamówienia. UWAGA: forma w jakiej będzie sporządzana indywidualna kalkulacja ryczałtowa, pozostaje w gestii wykonawcy. 4) dowód wniesienia wadium. 7.2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 7.3. 7.4. Zasoby innych podmiotów 7.3.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji, innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SIWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, pod warunkiem że podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym w sytuacji gdy warunek z pkt 6.4 SIWZ będzie spełniany nie przez Wykonawcę lub wspólników konsorcjum, ale przez inny podmiot, to podmiot ten musi być podwykonawcą części usług. 7.3.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.3.4. Jeżeli podmiot, na którego potencjał powołuje się wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej część zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną w wymaganym przez Zamawiającego zakresie. 7.3.5. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, czyli dokumenty, o których mowa w pkt. 7.1.1 SIWZ, będą musieli złożyć podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-07-16 - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 19 i 19A w budynku przy ul. Spiskiej 14 w Warszawie
Dodano: 2024-07-12 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mszczonów w lokalizacji: Mszczonów, ul. Ługowa od ul. Rolniczej do ul. Wschodniej wraz z fragmentem ul. Wschodniej.
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie: KMP w Ostrołęce, KMP w Siedlcach, KPP w Przasnyszu, KPP w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-06-20 - Montaż urządzeń do aktywnego filtrowania i redukowania zakłóceń występujących w rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku A
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek.
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 – w formule zap. i wyb.
Dodano: 2024-06-07 - Remont instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 80 przy ul. Łukowej 4 w Warszawie
Dodano: 2024-06-03 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie”.
Dodano: 2024-05-26