Dom Pomocy Społecznej im. M. Rataja w Kocku ogłasza przetarg
- Adres: 21-150 Kock, ul. Tadeusza Kościuszki 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8591189 , fax. 081 8591125
- Data zamieszczenia: 2016-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. M. Rataja w Kocku
ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
21-150 Kock, woj. lubelskie
tel. 081 8591189, fax. 081 8591125
REGON: 00109950300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji wodociągowo - przeciwpożarowej wraz z hydrantami w trzech istniejących budynkach A, B, C w Zespole Pałacowo - Parkowym w Kocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu instalacji wodociągowo - przeciwpożarowej wraz z hydrantami w trzech istniejących budynkach A, B, C w Zespole Pałacowo - Parkowym w Kocku. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: -wykonanie instalacji wodociągowo - przeciwpożarowej wraz z hydrantami w trzech istniejących budynkach A, B, C w Zespole Pałacowo - Parkowym w Kocku. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt budowlany wraz z książką przedmiarów załączone do przetargu. Załączniki do SIWZ. -Wszystkie materiały i urządzenia wbudowane w związku z realizacją zamierzenia budowlanego muszą spełniać zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone w Ustawie z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustawy o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 8 sierpnia 2013 r. poz. 898). -Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). -Zlecanie i rozliczanie robót: -Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. -Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, Tom 1 - Budownictwo ogólne. -Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. -Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej PRAWO BUDOWLANE), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. d) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, e) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, f) zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, g) przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.). h) zastosowanie materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art.10 ustawy Prawo Budowlane.. -Przedmiot zamówienia należy wykonać według projektu załącznik do SIWZ. -Zaleca się wykonawcy, ze względu na to, że przedmiotem zamówienia są prace wykonywane na obiekcie zabytkowym wykonanie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. -Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 5 lat od dnia protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu umowy. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po 3 miesiącach od upływu okresu gwarancji . -Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z materiałów wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. -Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę oraz pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 0/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskock.pl, www.powiatlubartowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - w Gminie Chrzanów
Dodano: 2014-05-08 - Budowa myjni pojazdów wojskowych wraz z infrastrukturą w Rzeszowie
Dodano: 2014-03-28 - Rozbudowa kuchni przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w2 Zalutyniu
Dodano: 2013-05-02 - Rozbudowa kuchni przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Zalutyniu
Dodano: 2013-04-15 - Budowa sieci wodociągowej w m. Józefów
Dodano: 2012-05-17 - wykonanie remontu sanitariatów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Sidorskiej 121B w Białej Podlaskiej
Dodano: 2012-01-31 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Nowiny
Dodano: 2012-01-17 - Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Turowola - Kolonia, Turowola, Puchaczów, Stara Wieś, Szpica gmina Puchaczów
Dodano: 2011-07-18 - Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego
Dodano: 2010-10-28 - Remont sanitariatów w budynku Inspektoratu ZUS w Chełmie przy ul. I Armii WP 8
Dodano: 2010-07-27