Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wodociągowo - przeciwpożarowej wraz z hydrantami w trzech istniejących budynkach A, B, C w Zespole Pałacowo - Parkowym w Kocku.

Dom Pomocy Społecznej im. M. Rataja w Kocku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-150 Kock, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8591189 , fax. 081 8591125
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. M. Rataja w Kocku
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    21-150 Kock, woj. lubelskie
    tel. 081 8591189, fax. 081 8591125
    REGON: 00109950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wodociągowo - przeciwpożarowej wraz z hydrantami w trzech istniejących budynkach A, B, C w Zespole Pałacowo - Parkowym w Kocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu instalacji wodociągowo - przeciwpożarowej wraz z hydrantami w trzech istniejących budynkach A, B, C w Zespole Pałacowo - Parkowym w Kocku. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: -wykonanie instalacji wodociągowo - przeciwpożarowej wraz z hydrantami w trzech istniejących budynkach A, B, C w Zespole Pałacowo - Parkowym w Kocku. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt budowlany wraz z książką przedmiarów załączone do przetargu. Załączniki do SIWZ. -Wszystkie materiały i urządzenia wbudowane w związku z realizacją zamierzenia budowlanego muszą spełniać zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone w Ustawie z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustawy o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 8 sierpnia 2013 r. poz. 898). -Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). -Zlecanie i rozliczanie robót: -Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. -Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, Tom 1 - Budownictwo ogólne. -Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. -Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej PRAWO BUDOWLANE), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. d) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, e) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, f) zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, g) przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.). h) zastosowanie materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art.10 ustawy Prawo Budowlane.. -Przedmiot zamówienia należy wykonać według projektu załącznik do SIWZ. -Zaleca się wykonawcy, ze względu na to, że przedmiotem zamówienia są prace wykonywane na obiekcie zabytkowym wykonanie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. -Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 5 lat od dnia protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu umowy. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po 3 miesiącach od upływu okresu gwarancji . -Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z materiałów wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. -Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę oraz pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 0/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskock.pl, www.powiatlubartowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach