Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz wykonanie robót elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych w pomieszczeniach kuchni głównej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli - etap I

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul.Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz wykonanie robót elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych w pomieszczeniach kuchni głównej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz wykonanie robót elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych w pomieszczeniach kuchni głównej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli - etap I Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego projekt wykonawczy instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła i roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne przedmiot pomocniczy zamówienia Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45432130-4 Pokrywanie podłóg 45431000-7 Kładzenie płytek 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji oraz opraw elektrycznych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne Hydraulika i roboty sanitarne 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45232460-4 Roboty sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, pomieszczeń dla Kuchni Szpitalnej, które w szczególności swym zakresem obejmują:  wykonanie projektu wykonawczego wentylacji mechanicznej z elementami automatyki i doprowadzeniem ciepła technologicznego do nagrzewnicy wentylacyjnej  roboty budowlane opisane w SIWZ i PFU Informacje ogólne: Zakres obejmuje roboty I etapu zadania związanego z przebudową Kuchni Szpitalnej w Pierwszym Pawilonie Szpitala, objętych projektem budowlanym opracowanym we wrześniu 2012 roku przez Biuro Projektowe ART-FAKTORY z Dębicy pt. „Dostosowanie pomieszczeń kuchni głównej szpitalnej do obowiązujących przepisów na parterze Pierwszego pawilonu”. Zamawiający ze względów finansowych wydzielił pomieszczenia i zakres do realizacji w I etapie robót przez sporządzenie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla wybranego zakresu. Powierzchnia Kuchni Szpitalnej znajduje się na parterze I Pawilonu. Obecnie jest w użytkowaniu przez tą jednostkę organizacyjną. Przebudowa jest konieczna z uwagi na niespełnianie wielu przepisów sanitarnych i budowlanych. Do kuchni lub w jej pobliżu doprowadzone są wszystkie media. Stan techniczny instalacji, przegród i urządzeń wymaga remontu. Powierzchnia całego działu według projektu wynosi 585 m2 (powierzchnia kondygnacji ogółem 1015 m2). Powierzchnia przewidziana pod prowadzenie robót związanych z przebudową wynosi ~200 m2. Dla potrzeb wykonania wentylacji mechanicznej przewidziano powierzchnie poza kuchnią (centrala nawiewu w pomieszczeniu przyległym, wentylator wyciągowy w piwnicy budynku. Przewody wentylacyjne odprowadzające powietrze z kuchni są prowadzone przez klatkę schodową boczną. Cały budynek jest użytkowany. Znajdują się w nim: niski parter: Kuchnia, zaplecze SOR i Dział Diagnostyki Laboratoryjnej, wysoki parter: Stacja Dializ, SOR i Izba Przyjęć I piętro: Oddział Chirurgiczny i Oddział Ortopedyczny, II piętro: Oddział Nefrologiczny, Oddział neurologiczny i OAiIT III piętro: Oddział Chorób Wewnętrznych i Oddział Laryngologiczny dach: pokrycie z blachy trapezowej na pozostawionym wcześniejszym pokryciu z papy na deskowaniu. Konstrukcja dachu drewniana Klatka schodowa z żelbetowymi biegami i „duszą” pomiędzy biegiem a oknami, w której prowadzona jest wentylacja mechaniczna kuchni. Do budynku doprowadzono wszystkie media i wykonano zagospodarowanie terenu. Zamawiający nie przewiduje wykonywania robót dla tego zadania poza budynkiem. W związku z koniecznością ograniczenia czasu wyłączenia kuchni gorącej i kuchni zimnej z użytkowania ustala się, że okres od zawarcia umowy do oddania kuchni do użytkowania organizacyjnie będzie wykorzystany w sposób następujący:  okres od zawarcia umowy do dnia wyłączenia kuchni z użytkowania wykorzystany będzie na sporządzenie projektu wykonawczego, jego uzgodnienie oraz zapewnienia przez Wykonawcę dostawy wszystkich niezbędnych materiałów i wyposażenia dostarczanego przez Wykonawcę, W tym pierwszym okresie Wykonawca ma też wykonać połączenie zaplecza administracyjno-magazynowego kuchni z pomieszczeniami do wydawania posiłków dla pracowników, czyli ma wykonać schody i drzwi z pomieszczenia oznaczonego na dokumentacji technicznej nr 2 – komunikacja do pomieszczenia nr 33 – pom. gospodarcze. Szczegóły wykonania są opisane w PFU.  końcowe 30 do 35 (w zależności od długości tego okresu podanego przez Wykonawcę w ofercie) dni kalendarzowych trwania czasu umowy przeznaczone jest na realizację robót przy wyłączonej kuchni zimnej i kuchni gorącej z użytkowania, ale przy czynnych pozostałych pomieszczeniach, w których będą przygotowywane śniadania i kolacje dla pacjentów Szpitala. Roboty będzie można rozpocząć jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że posiada potrzebne materiały lub posiada stosowne umowy zapewniające dostawy potrzebnych materiałów i wyposażenia na wymagany potrzebami realizacji termin. Informacje o zakresie robót: Na planowanej powierzchni Zamawiający przewiduje wykonanie: Piwnice budynku: w pomieszczeniu wentylatorni wykonać roboty remontowe budowlane i montaż wentylatora wyciągowego z kuchni wraz z przewodami. Parter budynku: pomieszczenia kuchni i zmywalni naczyń przebudować w zakresie i branżach wymienionych w PFU (wentylacja mechaniczna, wymiana tynku na suficie, wymiana części posadzki, wymiana oświetlenia, nowa ścianka działowa i stolarka drzwiowa,  pomieszczenia komunikacji, biurowe, zmywalni i wydawania posiłków pomalować po prowadzonych robotach instalacyjnych,  pomieszczenia wentylatorni zamontować centralę wentylacyjną nawiewną dla kuchni,  w pomieszczeniu komunikacji zamontować nową rozdzielnię elektryczną i wykonać połączenie pomiędzy pomieszczeniami wykuwając otwór w ścianie działowej i montując schody stalowe pomiędzy nimi. Klatka schodowa boczna:  przeprowadzić przewód wyciągowy wentylacji kuchni Opis robót branżowych Projekt wykonawczy - wykonać projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej z elementami automatyki i doprowadzeniem ciepła technologicznego do nagrzewnicy oraz instalacją odzysku ciepła Roboty ogólnobudowlane: Należy wykonać wszystkie roboty budowlane wykończeniowe na powierzchniach objętych SIWZ: wykonać tymczasowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się kurzu poza zakres robót,  wykonać roboty wyburzeniowe ścianki, skucia tynków i posadzek w zakresach opisanych przy każdym pomieszczeniu,  wykonać ściankę działową murowaną, nowe tynki i okładziny na tej ściance,  zamontować drzwi wewnętrzne ppoż i aluminiowe przy kuchni,  wykonać roboty remontowe w wentylatorni w piwnicy: tynki, posadzka, malowanie,  naprawić powierzchnie przegród po prowadzonych robotach instalacyjnych. Instalacje sanitarne: Instalacja wody i kanalizacji:  wykonać montaż nowej umywalki z baterią ścienną, nowym odpływem i zasilaniem,  wykonać wymianę kratki ściekowej w podłodze kuchni zimnej Instalacja Centralnego Ogrzewania i Ciepła technologicznego  CO – nie dotyczy,  do wentylatorni nawiewnej doprowadzić z podziemi pod łącznikiem komunikacyjnym ciepło technologiczne dla zasilania nagrzewnicy w centrali nawiewnej z wykonaniem węzła przy centrali. Wentylacja mechaniczna:  wymienić istniejącą instalację wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej w kuchni zimnej i gorącej na nową: nowa centrala nawiewna, nowy wentylator wyciągowy, nowe przewody wentylacyjne. Okapy z kuchni gorącej dopuszczone do ponownego wykorzystania,  wentylację mechaniczną obsługiwać będzie nowa instalacja sterowania i automatyki wentylacji dostarczona wraz z centralą nawiewną,  na ciągu przewodu wywiewnego, w miejscu wybranym przez Wykonawcę zamontować wymiennik glikolowy odzysku ciepła. Odzyskane ciepło doprowadzić do dodatkowej nagrzewnicy zamontowanej na kanale czerpnym powietrza do centrali nawiewnej. Odzysk ciepła wyposażyć w stosowną automatykę.  przewody wentylacyjne poza pomieszczeniami wentylowanymi prowadzić po trasie istniejących przewodów stosownie je zabezpieczając. Instalacje elektryczne i niskoprądowe Instalacje elektryczne:  zamontować nową tablicę elektryczną dla kuchni podłączając ją do istniejącego czynnego WLZ. Należy zachować zasilanie istniejących nieprzebudowywanych obwodów elektrycznych,  wykonać instalacje zasilania oświetlenia kuchni z nowej RKU,  wykonać zasilanie elektryczne centrali nawiewnej i wentylatora wyciągowego z nowej RKU  zamontować oprawy oświetleniowe w tym oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego w kuchni i wentylatorni  wykonać roboty i instalacje zapewniające bezpieczeństwo instalacji i użytkowania (połączenia wyrównawcze, instalację odgromową). Instalacje niskoprądowe:  wykonać instalację SAP dla przebudowywanych pomieszczeń z uwzględnieniem szczególnym włączenia do niej wentylacji mechanicznej lub zastosować własne rozwiązanie wyłączające pracę wentylacji w przypadku pożaru. UWAGA! Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, PFU, załącznikach do PFU i innych dokumentach pomocniczych, odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w Art. 30, ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP , to Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, będzie obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje też, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej, o której mowa w PFU, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej, o której mowa w niniejszej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. UWAGA : Z uwagi na prowadzenie robót przy czynnych jednostkach szpitala bez możliwości wyłączenia ich z działalności medycznej zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej 14 września 2017 roku, godz.13:30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) oświadczenia wymienione w punktach 12.1 – 12.4 niniejszej SIWZ sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy opracowany w skróconej formie a sporządzony wg informacji określonych w punkcie XIX niniejszej SIWZ, 4) Ewentualnie, gdy zachodzą okoliczności, o których mowa niżej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów odpowiadające wymaganiom określonym w punktach 10.3 i 10.4 niniejszej SIWZ, b) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić zgodnie z postanowieniami art. 23 ust. 2 ustawy PZP pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do składanej oferty. 5) Wykonawca składa oświadczenie, że osoby wykonujące roboty budowlane i instalacyjne zgodnie z opisem , o których mowa powyżej w punkcie 6.1 niniejszej SIWZ będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 ze zm.) - Załącznik nr 8. 16.2. Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań uznaje się osoby wskazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, osoby wykazane w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej. 16.3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 16.4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 16.5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 16.6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16.7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 16.8. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach