Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg
- Adres: 70-780 Szczecin, ul. Mączna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
ul. Mączna 4
70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
REGON: 29141100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji w zakresie przeciwpożarowych wyłączników prądu, wymiana drzwi p.poż. oraz naprawa istniejących systemów p.poż. w obiektach SPSZOZ „Zdroje” przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Wykonanie instalacji w zakresie przeciwpożarowych wyłączników prądu, wymiana drzwi p.poż. oraz naprawa istniejących systemów p.poż. w obiektach SPSZOZ „Zdroje” przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie i został podzielony na 3 pakiety: Nr pakietu Nazwa pakietu 1 Wykonanie instalacji w zakresie przeciwpożarowych wyłączników prądu 2 Wymiana drzwi p.poż. na blok operacyjny 3 Naprawa istniejących systemów p.poż. w obiektach SPSZOZ „Zdroje” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 1 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1/ W formie pisemnej albo 2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1/ W formie pisemnej albo 2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 SIWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1/ W formie pisemnej albo 2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub 20 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem) 5) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 11. 6) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1pkt 13. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy; Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy dot. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - Wzór zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Załącznik nr 6 - Wzór oświadczenia dot. wykaz robót budowlanych; Załącznik nr 7 - Wzór oświadczenia dot. wykazu osób;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Stargardzie – ETAP III
Dodano: 2024-05-06 - Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
Dodano: 2024-05-05 - Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec.
Dodano: 2024-04-25 - Budowa dróg wraz z uzbrojeniem na osiedlu Glinki przy ul. Szosa Polska w Szczecinie – etap IIIa
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo
Dodano: 2024-04-22 - Remont dachów w 3 budynkach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2024-04-19 - Budowa w technologii murowanej budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Barnówko Grzymiradz wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodar. terenu na dz.248/10
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Spójne trasy rowerowe dla Szczecina – ul. Matejki.
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku warsztatu terapii zajęciowej w Choszcznie
Dodano: 2024-04-15