Przetargi.pl
Wykonanie instalacji teletechnicznej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Mielcu

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji teletechnicznej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1. Wykonanie instalacji teletechnicznej na parterze i I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Mielcu. 2. W zakres prac związanych z zamówieniem wchodzi: 1) wykonanie instalacji telefonicznej będącej rozbudową istniejącej sieci strukturalnej na parterze i I piętrze, 2) rozbudowa istniejącej szafy dystrybucyjnej o dodatkowe Patch panele, 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej inwentaryzacyjnej sieci strukturalnej w całym budynku KPP tj. piwnice, parter, I piętro, II piętro, 4) wykonanie pomiarów sieci strukturalnej wraz z zachowaniem obecnego certyfikatu sieci i uzyskaniem certyfikatu na sieć rozbudowaną, lub uzyskanie certyfikatu na całą sieć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach