Przetargi.pl
Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
    51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
    REGON: 00097789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych systemu sygnalizacji alarmu pożarowego SAP i dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a w następujących obiektach: 1) budynek główny łóżkowy - 1A z łącznikiem - 1E, 2) budynek diagnostyczny - 1B z Blokiem Operacyjnym, 3) budynek Szpitalnego Oddziału Rratunkowego - 1C, 4) budynek pediatryczny - 1H z łącznikiem - 1G, 5) budynek przychodni, diagnostyki i administracji - 1D z łącznikiem - 1F. 2. Przedmiot zamówienia wykonać należy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w: 1) dokumentacji projektowej (zał. Nr 8 do SIWZ), 2) przedmiarze robót (zał. Nr 9 do SIWZ), 3) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 10 do SIWZ), 4) dokumentacją techniczno - ruchową nowo zainstalowanych urządzeń, 5) zaleceniami konsultanta p/poż. Zamawiającego i obowiązującymi przepisami p/poż. 6) zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 3. Roboty instalacyjne oznaczają pełen zakres robót opisany w dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca w terminie 14 dni od daty wprowadzenia na budowę opracuje wspólnie z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót instalacyjnych na poszczególnych obiektach szpitala, 5. Wykonawca opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. 7. Wykonawca na własny koszt wykona próby pomontażowe, dokona uruchomienia systemu. 8. Wykonawca przed oddaniem nowoprojektowanej instalacji do użytkowania dokona pomiarów: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej rezystancji izolacji instalacji, badania ciągłości przewodów ochronnych PE. 9. Wykonawca na własny koszt zorganizuje, zagospodaruje oraz należycie zabezpieczy plac budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz zabezpieczy przed dostępem osób trzecich. 10. Wykonawca na własny koszt przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi i instalacji urządzeń. 11. Wykonawca zapewni na własny koszt serwis, konserwację, przeglądy i wymianę eksploatacyjną urządzeń w okresie trwania gwarancji i rękojmi (zgodnie z zaleceniami producenta) i zapisami w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 12. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy na roboty instalacyjne liczonej od następnego dnia po zakończeniu całości robót, potwierdzonych protokółem odbioru końcowego robót. 13. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy na zamontowane urządzenia. 14. Wykonawca w okresie gwarancji na zamontowane urządzenia zapewni nieodpłatną konserwację i wymianę materiałów, części lub urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 15.Wykonawca po okresie gwarancji i rękojmi dostarczy Zamawiającemu otwarte oprogramowanie zarządzające i nadzorujące system alarmowy. 16. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca przed użyciem materiałów zobowiązany jest do przekazania inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania oraz uzyskanie akceptacji na ich użycie. 17. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wywiezie odpady po robotach rozbiórkowych na działające legalnie wysypisko. 18. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o groźbie opóźnienia robót spowodowanej nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków przez Zamawiającego. 19. Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu robót. 20. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi wszystkimi dokonanymi zmianami w toku prowadzonych robót . 21. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone były tak, aby w jak najmniejszym stopniu nie zakłócały bieżącego funkcjonowania Szpitala. 22. Wykonawca w przypadku zmiany metody lub technologii wykonania robót zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmiany wliczony będzie w cenę wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy. 23. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 75 000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego prowadzonym przez PKO BP SA Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu nr konta 95 1020 5226 0000 6002 0349 8904, dopiskiem - FZ - 36 -2013 5. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 - 14:00. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt. 8 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia wymagał Zamawiający, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia warunki zatrzymania wadium przez Zamawiającego muszą być wyraźnie wymienione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach