Przetargi.pl
wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w segmencie „E” budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap IV.

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 232 779 , fax. 895 232 779
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 42560
    10575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 232 779, fax. 895 232 779
    REGON: 51431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w segmencie „E” budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – etap IV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie instalacji sieci logicznej i elektrycznej w pomieszczeniach od nr 416 do nr 431, w pomieszczeniu nr 294 oraz w pomieszczeniu nr 396 segmentu „E” budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie z siedzibą przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 (w obrębie punktu dystrybucyjnego LPD4), 2) wykonanie przewidzianych w dokumentacji projektowej pomiarów odbiorczych instalacji sieci logicznej i elektrycznej, 3) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru robót dokumentacji powykonawczej (zawierającej m. in. protokoły kompletności pomiarów wykonanej sieci logicznej i elektrycznej) w postaci papierowej w trzech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na dysku CD w trzech egzemplarzach, przy czym rysunki i schematy muszą być zapisane w formacie „dwg”, 4) demontaż istniejącej (starej) sieci logicznej, 5) dostarczenie zamawiającemu w terminie 40 dni od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia certyfikatu wystawionego przez producenta zainstalowanego systemu okablowania strukturalnego, potwierdzającego udzielenie co najmniej 20-letniej gwarancji niezawodności systemu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ; przedmiar robót załączony do SIWZ traktowany jest jedynie jako materiał pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Kolejność realizacji poszczególnych robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarta jest w § 1 i 2 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych odnoszących się do wytrzymałości i trwałości, 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. Z uwagi na to, iż w budynku Urzędu funkcjonuje system okablowania strukturalnego SCHRACK NET HSE, zaleca się kontynuowanie rozbudowy systemu w obrębie instalowanego punktu LPD w systemie kompatybilnym z systemem istniejącym w celu utrzymania okresu gwarancji systemowej udzielonej przez producenta. Przez kompatybilność z istniejącym systemem okablowania strukturalnego należy rozumieć: 1) utrzymanie okresu gwarancji systemowej udzielonej przez producenta już istniejącego w budynku systemu SCHRACK, 2) zachowanie parametrów transmisyjnych we wszystkich segmentach sieci. 6. W przypadku utraty gwarancji udzielonej przez SCHRACK NET HSE na funkcjonujący obecnie w Urzędzie system okablowania strukturalnego na skutek działań wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wykonawca przejmie na siebie wszelkie obowiązki wynikające z gwarancji, jaką dysponował zamawiający do dnia jej utraty. 7. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SIWZ. 8. Ze względu na fakt, iż w części pomieszczeń objętych zamówieniem funkcjonuje już sieć logiczna, zamawiający, w przypadku konfliktu tras z nową instalacją, może wyrazić zgodę na jej prowadzenie po częściowym demontażu instalacji istniejącej pod warunkiem, że nie zakłóci to możliwości korzystania przez użytkownika ze starej instalacji do czasu przełączenia użytkownika na instalację nową. 9. Wszystkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być wykonywane w godzinach 16:00 – 7:00 w dni powszednie oraz całą dobę w dni wolne od pracy. W uzasadnionych przypadkach prace niezakłócające normalnego trybu pracy Urzędu mogą być wykonywane za zgodą zamawiającego w godzinach pracy Urzędu. 10. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń. 12. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do sprzątania na bieżąco pomieszczeń, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia oraz do udostępnienia ich Zamawiającemu do użytkowania bezpośrednio po wykonaniu w nich robót. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach