Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie instalacji oświetlenia: Część I – w parku "Słoneczna Dolina" przy ul. Henryka Siemiradzkiego w Bielsku-Białej; Część II – chodnika przy ul. gen. Józefa Chłopickiego w Bielsku-Białej” – 2 części postępowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oświetlenia: Część I – w parku "Słoneczna Dolina" przy ul. Henryka Siemiradzkiego w Bielsku-Białej; Część II – chodnika przy ul. gen. Józefa Chłopickiego w Bielsku-Białej. Zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale); 2. Kosztorys ofertowy (w oryginale); 3. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt. IX ppkt. 9 SIWZ - będzie on stanowiło załącznik do oferty; 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy; 6. Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) podanych w tabeli Wykaz materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązania spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami (np. w dokumentacji projektowej), zgodnie z Częścią III pkt. V SIWZ – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych, będą one stanowy załączniki do oferty; 7. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych – elektryczne – paczka nr 2 – ul. Targowa 5
Dodano: 2024-07-11 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice etap II
Dodano: 2024-04-18 - „Przebudowa sieci oświetlenia ulicznego doświetlenie sześciu przejść dla pieszych przy ulicach Okrzei, Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Powstańców Śląskich ”
Dodano: 2023-10-30 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice
Dodano: 2022-10-11 - Doświetlenie przejść dla pieszych, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 492 w Kłobucku w obrębie skrzyżowania ul. 11 Listopada z ul. Baczyńskiego i ul. Paderewskiego
Dodano: 2022-09-05 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice w miejscowości Łodygowice
Dodano: 2022-09-01 - Wykonanie oświetlenia Alei Parkowych Parku Bończyk – Tuwima - Dzielnica Bończyk – Tuwima – MBO 2022
Dodano: 2022-08-08 - zadanie nr 1: Budowa oświetlenia zewnętrznej siłowni w Suminie przy ul. Dworcowej; zadanie nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w Suminie przy ul. Nowej
Dodano: 2020-11-13 - „Budowa oświetlenia ulicznego łącznika ulic Franciszka Szymańskiego, Mieczysława Niedziałkowskiego i Bohaterów Westerplatte w Zawierciu.”
Dodano: 2020-09-28 - Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Dworcowej w Lyskach – etap II
Dodano: 2020-09-28