Przetargi.pl
WYKONANIE INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKU KANCELARII PREZYDENTA RP W WARSZAWIE .

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKU KANCELARII PREZYDENTA RP W WARSZAWIE .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku Kancelarii Prezydenta RP w Warszawie, w skład którego wchodzi: a) wykonanie oprzewodowania dla instalacji oświetlenia awaryjnego b) montaż opraw oświetlenia awaryjnego c) montaż urządzeń i osprzętu elektrycznego d) uruchomienie oświetlenia awaryjnego e) przeszkolenie odpowiednich służb Kancelarii Prezydenta RP i Zamawiajacego z obsługi systemu f) prace remontowo-budowlane naprawcze poinstalacyjne - zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową. 2. Prace, o których mowa w pkt. 1 należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: a) Decyzją nr 35/Śrd/2013 z dnia 10 lutego 2013 r. Prezydenta m. st. Warszawy; b) Decyzją nr 67N/13 z dnia 14 stycznia 2013 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków; c) Projektem budowlanym; d) Projektem wykonawczym; e) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; f) Przedmiarem robót. 3. Miejsce realizacji zamówienia: budynek Kancelarii Prezydenta RP ul. Wiejska 10, Warszawa. 4. Załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiaru z projektem budowlanym i projektem wykonawczym zakres prac należy przyjąć w oparciu o projekt budowlany i wykonawczy. 5. Wszystkie proponowane materiały muszą posiadać oznakowanie CE i znak budowlany, spełniać warunki Polskiej Normy lub posiadać Aprobaty Techniczne ITB albo deklaracje zgodności. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów zakupionych we własnym zakresie, które muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 8. Zamawiający, ze względu na zmianę lokalizacji centrali, zaleca dokonanie wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego - p. Leszkiem Malinowskim nr tel. kom. 697 402 892. 9. Prace muszą być wykonywane, tak aby teren prac był zawsze zabezpieczony przed wejściem osób trzecich. 10. Powierzone roboty muszą być wykonywane rzetelnie i terminowo, zgodnie z ofertą złożoną do przetargu i zasadami sztuki budowlanej. 11. Teren robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres trzech lat licząc od daty ich odbioru końcowego. 13.W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach