Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg
- Adres: 02-673 Warszawa, Konstruktorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224590100, 224590636 , fax. 224590201
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Konstruktorska 3A
02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224590100, 224590636, fax. 224590201
REGON: 14213712800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfosigw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowym przy ul. Konstruktorskiej 1 oraz instalacji awaryjnych wyłączników przeciwpożarowych w budynkach biurowych przy ul. Konstruktorskiej 1, 1a, 3a - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, tj. wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowym przy ul. Konstruktorskiej 1 oraz instalacji awaryjnych wyłączników przeciwpożarowych w budynkach biurowych przy ul. Konstruktorskiej 1, 1a, 3a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III (a-e) SIWZ. Szacunkowe ilości i rodzaje robót przewidziane do wykonania zawarte są w Części IIIa SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym, które obejmować będzie wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia i faktycznie zrealizowane, bez względu na ilości szacunkowe prac wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza, na wniosek Wykonawcy, możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w budynkach przy ul. Konstruktorskiej 1, 1a i 3a, 02-673 Warszawa, objętych przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek: BGK Oddział Warszawa 27 1130 1017 0000 0109 9520 0093. Zaleca się, aby przelew wskazywał numer referencyjny i nazwę postępowania. Wykonawca, który wnosi wadium w pieniądzu, poda w Formularzu Ofertowym numer rachunku, na który należy zwrócić wadium. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – w formie papierowej w miejscu wyznaczonym do składania ofert, albo w formie elektronicznej (możliwe jest złożenie dokumentu wraz z ofertą, jako oddzielny od oferty dokument/plik). Dokument powinien być złożony w formie oryginału.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne/) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 369, z późn. zm.), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty (zaleca się złożenie dokumentu odpowiednio z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik 4 do IDW). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument (zobowiązanie) powinno określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w IDW, tj. poprzez żądanie i zbadanie dokumentów takich jak żądane od Wykonawcy, o których mowa w pkt. IX.2.2 IDW, dotyczących tego podmiotu. 2.3 W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-20 - Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-13 - Przeprowadzenie prac remontowych, w tym instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym siedzibą Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki
Dodano: 2023-11-28 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-08-30 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kwater internatowych przed ponownym zasiedleniem usytuowanych przy ul. Promenada 1/3 lok 20 oraz przy ul. Podchorążych 43/45 lok 201 w Warszawie.
Dodano: 2023-07-07 - Monitoring i oświetlenie terenów rekreacyjnych na Białołęce projekt nr 594 BO na 2022r.
Dodano: 2023-03-24 - Oświetlenie ciągu pieszo – rowerowego przy SP 368 przy ul. Ostródzkiej i ul. Hemara w Warszawie
Dodano: 2023-03-03 - Przebudowa budynku Domu Studenta nr 3 „GROSIK” SGH w Warszawie przy ul. Madalińskiego 31/33
Dodano: 2022-10-03 - Modernizację polegającą na utrzymaniu sprawności Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności m. st. Warszawy.
Dodano: 2022-08-22