Przetargi.pl
Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 9 w Zamościu przy ul. Oboźnej 10

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37 , fax. 846 393 054
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37, fax. 846 393 054
    REGON: 950368747
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 9 w Zamościu przy ul. Oboźnej 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 9 w Zamościu przy ul. Oboźnej 10 w ramach zadania „Wykonanie instalacji oddymiających klatki schodowe w przedszkolach miejskich”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejących okien fasadowych w miejscu projektowanych okien dymowych, z przebudową otworów – przebicia w murach istniejących, z częściowym zamurowaniem otworów, wynikające z projektowanego usytuowania okien, 2) demontaż istniejących drzwi wyjściowych zewnętrznych przy „KL-2”, z przebudową otworów – przebicia w murach istniejących, z częściowym zamurowaniem otworów, wynikające z projektowanego usytuowania otworów drzwiowych, 3) demontaż drzwi o nie normatywnych wymiarach, 4) demontaż ścianki drewnianej z drzwiami we wiatrołapie głównym, z wymianą na zabudowę aluminiową, 5) demontaż drzwi wejściowych głównych, z dostosowaniem do wymiarów normatywnych, 6) wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji sterowania systemem oddymiania, 7) przebudowanie wewnętrznej instalacji hydrantowej – wymiana istniejącej szafek hydrantowych, 8) przebudowa biegów schodowych klatki „KL-1”, 9) przebudowa biegu schodowego krótkiego klatki „KL-2”, 10) przebudowa schodów zewnętrznych, od strony wschodniej – z dostosowaniem schodów do wymagań bhp i ppoż., 11) przebudowa instalacji hydrantowej – nowe szafki hydrantowe, 12) wydzielenie na parterze i piętrze wewnętrznych klatek schodowych „KL-1” i „KL-2” ścianami o klasie odporności pożarowej EI-60 z zamknięciem ich drzwiami o klasie odporności pożarowej EI-30, 13) wyposażenie wydzielonych, obudowanych klatek schodowych „KL-1” i „KL-2”, w zestawy fasadowych okien dymowych, zlokalizowanych na piętrze, otwieranych automatycznie, 14) zapewnienie bezpośredniego wyjścia ewakuacyjnego na zewnątrz budynku, z klatek schodowych, drzwiami ze skrzydłowymi otwieranymi automatycznie na zewnątrz budynku przedszkola, w kierunku południowym (z klatki schodowej „KL-1”) i w kierunku wschodnim (z klatki schodowej „KL-2”), 15) wykonanie instalacji elektrycznych systemu sterowania oddymianiem klatek schodowych oraz instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i ogólnego klatek schodowych, 16) malowanie ścian i sufitów. 3. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 4. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie: a) robót budowlanych branży konstrukcyjno – budowlanej, b) robót związanych z wykonaniem instalacji sanitarnych, c) robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) z wyjątkiem przypadków określonych w obowiązujących przepisach prawa. 6. Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązują się w trakcie realizacji zamówienia utrzymać stan zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 5, przez czas niezbędny do wykonywania przez nich tych czynności. 7. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 5., Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, c) przeprowadzania kontroli na placu budowy. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 5, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 9. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 5, Zamawiający wezwie Wykonawcę do naprawienia wadliwej sytuacji w wyznaczonym terminie, a w przypadku jego bezczynności nałoży na niego karę umowną zgodnie z postanowieniami umownymi. 10. W przypadku niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt 7-8, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej zgodnie z postanowieniami umownymi. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej obiekt jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, a przewidziane w niniejszym postępowaniu roboty budowlane w zakresie dotyczącym wykonania instalacji oddymiającej spełniają wymagania określone w przepisach prawa w zakresie dotyczącym ochrony przeciwpożarowej i nie wymagają uwzględniania dodatkowych wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 359).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach