Przetargi.pl
Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych, oraz instalacji z wykorzystaniem paneli PVT dla Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność.

Małopolskie Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" w Radziszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-052 Radziszów, ul. Podlesie 173
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2751753 , fax. 012 2751750
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" w Radziszowie
    ul. Podlesie 173 173
    32-052 Radziszów, woj. małopolskie
    tel. 012 2751753, fax. 012 2751750
    REGON: 35138963500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcrd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych, oraz instalacji z wykorzystaniem paneli PVT dla Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie Działanie: Odnawialne źródła energii Tytuł projektu: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych, oraz instalacji z wykorzystaniem paneli PVT dla Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność. 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i budowie instalacji kolektorów słonecznych oraz modułów ko-generacyjnych (PVT) wraz z konstrukcją wsporczą oraz osprzętem na dachu budynku Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie. 3. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, które stanowią odpowiednio załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Zamówienie obejmuje między innymi: a) Wykonanie i uzgodnienie z Inwestorem Koncepcji Projektowej, zgodnej z postanowieniami PFU, zawierającej uproszczony schemat instalacji ko-generacyjnej i instalacji solarnej, oraz rozmieszczenie podstawowych urządzeń instalacji (moduły, kolektory, przetwornice, wymienniki, układy pompowe, rurociągi, rozdzielnie automatyki) wraz z opisem technologicznym oraz doborem urządzeń. b) Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej: sporządzenie niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz opinii geologicznej, uzyskanie map, warunków przyłączenia uzgodnień ZUDP itp. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego instalacji solarnej i ko-generacyjnej do celów zmniejszenia zapotrzebowania obiektu na energię elektryczną i cieplną wykonanie projektu konstrukcji wsporczej na dachu płaskim modułów ko-generacyjnych i kolektorów słonecznych. wykonanie projektu elektrycznego oraz AKPiA zapewniającego prawidłowe działanie układu oraz monitorowanie i archiwizację danych wraz z ewentualną zmianą istniejącego układu pomiarowo - rozliczeniowego i korektę przyłącza wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, c) Wykonanie wszelkich prac na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych pozwoleń. d) Uruchomienie instalacji, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, dokonanie odpowiednich odbiorów przez instytucje zewnętrzne. Przeszkolenie personelu obsługującego. e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i na nośniku CD. 5. Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji fotowoltaicznej ( uruchomieniem ), w tym podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej oraz wykona wszelkie czynności z montażem instalacji solarnej wraz z podłączeniem jej do istniejącej instalacji cwu i wymiennika basenowego. 6. Zamawiający przedstawił w dokumentacji przetargowej (Program Funkcjonalno - Użytkowy) minimalne wymagania jakościowe i techniczne wymagane przy oferowaniu przez Wykonawcę. Oznacza to, że w ofercie nie mogą być zaoferowane materiały o niższym standardzie i gorszych parametrach technicznych niż określone w dokumentacji przetargowej. Wykonawca proponujący inne materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane normy, parametry i standardy, poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. W takim przypadku zadaniem Wykonawcy jest wskazanie i udowodnienie wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości. W przypadku niższego standardu i gorszych parametrów technicznych zaoferowanych materiałów, oferta zostanie odrzucona. 7. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne czyli użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej. 9. Dla realizacji zamówienia należy uwzględnić również niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zamówienia, b) niezbędne prace instalacyjno-budowlane, odtworzeniowe, adaptacyjne itp. związane z przedmiotem zamówienia, c) prace montażowe kolektorów słonecznych i paneli fotowoltaicznych wraz z konstrukcją wsporczą, d) związane z montażem zasobników układu solarnego, niezbędnych urządzeń, armatury, elektryki i AKPiA e) obejmujące montaż rurociągów z glikolem, f) obejmujące montaż rurociągów z gorącą i zimną wodą, g) kabli energetycznych zasilanych energią wyprodukowaną w kolektorach PVT i wpięcie do rozdzielnic napięcia, h) niezbędnej aparatury kontrolno-pomiarowej, i) armatury i urządzeń, wraz z zasilaniem w energię elektryczną i sterowaniem całego układu, zapewniając optymalizację jego pracy, j) urządzeń transformujących energię elektryczną z kolektorów PVT na energię elektryczną o parametrach zgodnych z instalacją szpitalną, k) wykonanie systemów: dodatkowej ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych, oraz ochrony przepięciowej, l) wykonanie układu wizualizacji parametrów pracy systemów, m) uruchomienie systemów, próby i rozruch, n) poniesienia wszelkich opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody w związku z realizacją budowy, o) dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem certyfikatów, atestów oraz po wykonaniu zadania dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami prób i sprawdzeń, przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. p) wywiezienie elementów pochodzących z rozbiórki w miejsce uzgodnione z Zamawiającym, potwierdzone protokołem przekazania do właściwego podmiotu, q) ponoszenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej niezbędnych do montażu instalacji, jej sprawdzenia i rozruchu. Ponoszenie kosztów zużycia tych mediów w okresie realizacji robót będzie następować na podstawie porozumień Wykonawcy z Zamawiającym, 10. Wszystkie produkty powinny być nowe rok produkcji 2014-2015 posiadać aktualne certyfikaty jakości raz być wyprodukowane w Unii Europejskiej. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623), 2) właściwych przepisów bhp i ppoż., 12. Gwarancja jakości: Wykonawca udzieli rękojmi na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową i techniczną wykonanych robót, w wysokości co najmniej 5 lat od daty odbioru końcowego. W stosunku do paneli fotowoltaicznych, gwarancja będzie nie krótsza niż 10 lat, inwertery 5 lat, konstrukcja 10 lat. 12. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71232310-0 Usługi projektowania systemów zasilania energia elektryczną 45000000-7 Roboty budowlane 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 09332000-5 Instalacje słoneczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: prowadzony przez Bank BPH S.A. o numerze 90 1060 0076 0000 3380 0005 2502 . Przelew należy zatytułować WADIUM PRZETARG - wykonanie instalacji solarnych i PVT dla MCRD. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy. 7. Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w formie niepieniężnej np. gwarancje należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty serwisu po okresie gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcrd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach