Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w salach dydaktycznych i biurowych w budynku (10-20) W-1 Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 Kraków

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24
    31155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w salach dydaktycznych i biurowych w budynku (10-20) W-1 Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty w zakresie : -Instalacja klimatyzacji wskazanych pomieszczeń -Instalacja odprowadzenia kondensatu z instalacji klimatyzacji -Konstrukcja wsporcza pod urządzenia na stropodachu -Instalacja elektryczna zasilania dla urządzeń klimatyzacyjnych UWAGA: 1) Prace będą odbywać się na obiekcie czynnym, dlatego wskazana jest taka organizacja robót aby wszelkie prace głośne (np. przebicia, itp.) bezwzględnie odbywały się w godzinach popołudniowych jednakże nie później niż do godz. 22.00. 2) Dostęp do sal dydaktycznych możliwy jedynie w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, zaś do pomieszczeń biurowych po wcześniejszym uzgodnieniu z bezpośrednimi użytkownikami. 3) Wykonawca do 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do wykonania wstępnego harmonogramu wejścia do poszczególnych pomieszczeń w uzgodnieniu z kierownikiem administracyjnym WIL . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (plik zip), zawiera rysunki, STWiOR, przedmiar. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć : 1. Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg Załącznika nr 6 do SIWZ – o ile dotyczy 2. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ 3. Kosztorys ofertowy z podstawami nakładów, ilościami i cenami jednostkowymi robót wraz z wykazem wszystkich materiałów i urządzeń z podaniem dokładnych ich nazw handlowych, ilości i cen jednostkowych – wydruk w wersji uproszczonej. Kosztorys ofertowy należy złożyć wraz z jedną kopią spiętą oddzielnie oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym np. Norma, Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej jednym z podanych programów (np. format xml, ath, zuz, rds). 4. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3 do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3 do SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełnione dokumenty: ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach