Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Pstrowskiego 28b 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie składającej się z urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z dostawą 21 szt. klimatyzatorów w pomieszczeniach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28 b. Wykonanie przyłącza energetycznego zgodnie z warunkami przyłączeniowymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane jest.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty. Uwaga: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednie porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełniania warunków przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez więcej niż jeden podmiot wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie klimatyzacji w biurze Nadleśnictwa Stare Jabłonki
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji trzech pomieszczeń w hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie
Dodano: 2014-05-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji wraz z jej realizacją w budynku biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6.
Dodano: 2013-05-14 - Dostawa wraz z wymianą, montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniach serwerowni węzłów sieci OST-112
Dodano: 2011-10-31 - Wykonanie kompleksowej instalacji klimatyzacji budynku biura Nadleśnictwa Maskulińskie przy ul. Rybacka 1 nr inw. 105/892
Dodano: 2011-10-27 - Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz specjalistycznej zabudowy systemowej sali cięć cesarskich.
Dodano: 2011-10-07 - wykonanie klimatyzacji parteru w obiekcie Wodnego Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Olsztynie przy al. Piłsudskiego
Dodano: 2011-09-26 - Wykonanie klimatyzacji pomieszczeń poddasza w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ul. Warszawskiej 1
Dodano: 2011-06-13 - Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach RDW Kętrzyn, Nidzica, Olecko i ZDW Olsztyn - wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy składającej się z urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
Dodano: 2011-04-29 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku WIWet w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7
Dodano: 2010-10-28