Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego Dąbrowa Tarnowska

Gmina Dąbrowa Tarnowska ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6422775 , fax. 14 6422747
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Tarnowska
    Rynek 34 34
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 6422775, fax. 14 6422747
    REGON: 85166114500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego Dąbrowa Tarnowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego Dabrowa Tarnowska, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W/w przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach inwestycji pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej. Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczące kucia i przewiertów w ścianach, wykonawca jest zobowiązany do wykonania po godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałki po godz. 16.30, a od wtorku do piątku po godz. 15.15. Prace te mogą być prowadzone do godz. 22.00. Dopuszcza się możliwość realizacji przedmiotu zamówienia również w sobotę od godz. 7.30 do godz. 16.00, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby zamawiającemu, jeżeli w tym dniu nie będą odbywały się uroczystości lub śluby. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w trakcie godzin pracy urzędu, tylko wtedy, gdy zakres tych prac będzie nieuciążliwy dla pracowników i petentów urzędu i niekolidujący z bieżącym funkcjonowaniem urzędu. Powyższe oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania podmiotów mających siedziby w objętym pracami budynku. W związku z powyższym, wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji danego zakresu robót, do wcześniejszego ich zgłaszania zamawiającemu (min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) i uzgodnienia z zamawiającym zakresu, sposobu i terminu realizacji robót, które umożliwią normalne funkcjonowanie podmiotów mających siedziby w objętym pracami budynku. Zaniechanie powiadomienia zamawiającego o zamiarze przystąpienia do danego zakresu prac może spowodować, iż wykonawca nie będzie miał możliwości w określonym przez siebie terminie rozpoczęcia prac. Z tego tytułu wykonawca nie może wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń!!! Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) przedmiar robót, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9, i zwane są w treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz: c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10, d) parametry techniczne urządzeń klimatyzacyjnych - zał. nr 11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: - usunięcie szkód powstałych na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów budynku, - przygotowanie pomieszczeń do montażu instalacji tj. zabezpieczenie (w tym m.in. wyniesienie do oraz późniejsze wniesienie z pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego) wszystkich urządzeń, mebli i rzeczy przed zakurzeniem, zniszczeniem, zalaniem, uszkodzeniem w pomieszczeniu w którym będą prowadzone prace, - przywrócenie miejsca prowadzenia prac do stanu przed montażem instalacji, uporządkowanie pomieszczeń, każdorazowo po każdym dniu roboczym, - wszystkie koszty związane z prowadzeniem budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100 groszy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.05.2014 r., godz. 11:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: * pieniądzu, * poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, * gwarancjach bankowych, * gwarancjach ubezpieczeniowych, * poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, Nr 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem - wpłata wadium - sprawa nr SAO.1510.7/2014. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Tarnowskiej (33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34) lub załączyć w formie oryginału do oferty; w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów zgodnie z wymaganiami pkt

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowatar.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach