Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Nidzica.

Nadleśnictwo Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Dębowa 2A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6252841
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Nidzica
    ul. Dębowa 2A 2A
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6252841
    REGON: 51054637100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_nidzica
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Nidzica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Nidzica. kody wspólnego słownika zamówień: Roboty budowlane w zakresie budynków - KOD CPV 45210000-2 instalowanie sprzętu chłodzącego - KOD CPV 45331230-7 2. Szczegółowe określenie zakresu prac zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, SIWZ i wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, że w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnych producentów, nazw i marek urządzeń, zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, o parametrach nie gorszych od wskazanych w projekcie. 3 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) L Do realizacji zamówienia należy użyć materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 2) Dostarczone urządzenia będą fabrycznie nowe tzn. nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostarczenia oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia i materiały w momencie dostarczenia na budowę będą posiadały dokumenty dopuszczające do użytkowania np.: atesty, certyfikaty, potwierdzenia zgodności, DTR i inne. 3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 4) Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późno zmianami) oraz zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity z dnia 12 listopada 2010 (Dz. U. 243, poz. 1623) ze zmianami. Muszą one posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 4) Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów należy rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 5) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane. 6) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 7) Praca klimatyzatorów w poszczególnych pomieszczeniach powinna być programowana za pomocą sterowników. Sterownik powinien odpowiadać za utrzymanie stałej temperatury w pomieszczeniu oraz posiadać funkcje samoczynnej diagnostyki. Sterownik powinien mieć zegar 24-godzinny pozwalający na programowanie parametrów pracy klimatyzatora w układzie minimum 7 dni. 8) Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 9) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania budynku i terenu, na którym prowadzone były prace montażowe. 10) Wykonawcy mogą przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej, w celu zapoznania się z terenem robót. 11) Prace realizowane będą w czynnym budynku biurowym, gdzie praca odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00. Roboty szczególnie uciążliwe winny być realizowane po godzinach pracy (do godz. 20). Wszystkie prace będą musiały być prowadzone w taki sposób, aby w godzinach urzędowania, biuro Nadleśnictwa mogło normalnie funkcjonować. 12) Szczególną uwagę Wykonawca będzie musiał zwrócić na zabezpieczenie pomieszczeń, w których prowadzone będą prace. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie codzienne sprzątanie ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń eksploatowanych przez Wykonawcę w czasie prowadzenia robót związanych z kurzem i pyleniem oraz utrzymywanie bezpiecznych przejść na ciągach komunikacyjnych. Narzędzia i urządzenia wytwarzające pył muszą być wyposażone w pochłaniacze pyłu. 13) Dopuszcza się oferowanie wyłącznie fabrycznie nowych urządzeń. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, wbudowane materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 5000 zł 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz., 275 , z późn. zm) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Nadleśnictwa Nidzica: Kredyt Bank SA IIO/Olsztyn 46 1500 1562 1215 6001 9199 0000 z adnotacją: Wadium - Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Nidzica. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Nadleśnictwa Nidzica ul. Dębowa 2A, 13-000 Nidzica pokój nr 14 (sekretariat), przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku składania wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). 4. W przypadku przedłużenia przez Wykonawcę terminu związania ofertą, gwarant zobowiązuje się przedłużyć okres ważności wadium na czas wskazany przez wykonawcę, a jeżeli nie jest to możliwe wystawić nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą (art.85, pkt.2 i 4 ustawy Pzp). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia : 02.05.2012r. do godz. 900 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie części VIII ust. 6 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium (z zastrzeżeniem art.46 ust.4a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.10 pkt.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_nidzica
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach