Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a – Etap II i Etap III

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
    REGON: 32199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a – Etap II i Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia polegającego na dostawie, wykonaniu i uruchomieniu kompletnej instalacji klimatyzacji wraz z instalacją elektryczną (zasilającą i sterującą), instalacją odprowadzenia skroplin dla wyznaczonych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Katowice – Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70A w Katowicach zgodnie z zakresem przewidzianym dla etapu II i etapu III realizacji opisanym w dokumentacji projektowej. Projektant zaleca aby, ze względu na centralne sterowanie, jednostki wewnętrzne (JW) i zewnętrzne klimatyzacji (JZ) były zakupione i zamontowane w ramach jednego systemu klimatyzacyjnego (jednego Producenta urządzeń klimatyzacyjnych). Zamawiający informuje, iż w ramach rozstrzygnięcia postępowania przetargowego na „Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Katowice – Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a – Etap I” zastosowano urządzenia (JW i JZ) oraz regulację centralną BMS (serwer DMS 2) producenta Samsung. Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania etapu II i III przy zastosowaniu urządzeń innych producentów systemów klimatyzacyjnych niż producenta, którego urządzenia i serwer centralny został zainstalowany w I etapie wykonania zadania (Samsung) pod następującymi warunkami: 1. Wykonawca II i III etapu wykona sterowanie centralne realizujące zadania opisane w punkcie „Wytyczne dla branży elektrycznej" zawartym w dokumentacji projektowej kompatybilne z urządzeniami zamontowanymi w ramach II i III etapu oraz kompatybilne z wszystkimi dotychczas zamontowanymi w poprzednim etapie urządzeniami klimatyzacyjnymi – etap I, bazując na rozwiązaniach systemu BMS dostępnych na rynku (Sterowanie centralne będzie wówczas rozwiązaniem w wykonaniu indywidualnym, bo obsługującym urządzenia różnych producentów systemów klimatyzacyjnych. Nie będzie zatem rozwiązaniem typowym „katalogowym" dedykowanym przez producenta danego systemu klimatyzacyjnego). 2. W związku z przyjęciem opisanego w pkt. 1 indywidualnego rozwiązania sterowania centralnego ingerującego w sposób nietypowy w pracę urządzeń klimatyzacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia i zapewnienia warunków gwarancyjnych zastosowanych producentów systemów klimatyzacyjnych dla całej dotychczas zrealizowanej instalacji w poprzednim etapie zgodnie z punktem "Czynności serwisowe, konserwacyjne i eksploatacyjne" zawartym w dokumentacji projektowej na okres do 28.12.2021 r. Miejsce wykonania zamówienia: Budynek Sądu Rejonowego Katowice – Wschód w Katowicach, ul. Francuska 70a, 40-028 Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 3a do SIWZ – Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr 3b do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Załącznik nr 3c do SIWZ – Przedmiar robót, d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy, Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: - w ramach robót instalacyjnych : a) montaż urządzeń klimatyzacyjnych, b) montaż instalacji „freonowej” z czynnikiem chłodniczym typu „R-410A”, c) próby wytrzymałości i szczelności, d) montaż izolacji termicznych, e) montaż instalacji odprowadzenia skroplin, f) montaż instalacji elektrycznych (instalacji elektrycznej zasilającej i instalacji elektrycznej sterującej), g) uruchomienie zespołu klimatyzacyjnego/ zespołów klimatyzacyjnych, h) uzyskanie parametrów obliczeniowych powietrza wewnątrz pomieszczeń. - w ramach robót towarzyszących robotom instalacyjnym przewiduje się w szczególności wykonanie następujących prac: a) zabezpieczenie terenu objętego robotami instalacyjnymi, b) oznakowanie miejsca prowadzenia robót, c) wykonanie demontaży istniejących sufitów podwieszanych, wykonanie nowych sufitów podwieszanych w miejsce sufitów zdemontowanych (obudowa instalacji), d) wykonanie demontaży istniejącej zabudowy z płyt G-K, e) wykonanie nowej zabudowę z płyt G-K (obudowa instalacji), f) wykonanie otworów w przegrodach budowlanych metodą wiercenia, g) zabezpieczenie istniejących instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, monitoringu itp., h) przebudowanie istniejących instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, monitoringu itp., i) wykonanie przejść instalacyjnych ogniochronnych w przegrodach budowlanych, wywóz na składowisko powstałych w trakcie robót odpadów. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 04.07.2018 r. do godz. 9:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rozdz. I ust 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: O.Inw. 018/18”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia do dnia 04.07.2018 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rodz. I ust. 1 SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w rozdz. IV ust. 1 pkt 2) SIWZ, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. IV ust. 3 pkt 1) lit.a) SIWZ. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w IV ust. 3 pkt 1) lit.a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w lit. a) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis lit. a) w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach