Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków MPO w m.st. Warszawie sp. z o.o.

MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 39 10 100
  • Data zamieszczenia: 2023-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Obozowa 43
    01-161 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 39 10 100
    REGON: 015314451
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków MPO w m.st. Warszawie sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty podpisania umowy, robót budowlanych dla przedsięwzięcia pod nazwą wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu hali rozładunku odpadów nr inw. 1.00370 na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Kampinoska” przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie.Zamówienia obejmuje w szczególności:- opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia obejmującej projekty budowlane i techniczne/wykonawcze;- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień z gestorem sieci elektroenergetycznej,- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa zgód (w tym zgłoszeń lub pozwoleń na budowę),- wybudowanie instalacji;- dokonanie rozruchu instalacji oraz przekazanie do użytkowania (w tym uzyskania wszystkich wymaganych formalnych zgód na włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej);- przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej, instrukcji użytkowania oraz gwarancji na wykonane roboty i urządzenia.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o załączony „Program funkcjonalno-użytkowy budowy instalacji fotowoltaicznej na Hali Rozładunku Odpadów Nr inwent. 1.00370 przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie”Przedmiot umowy należy zaprojektować/zrealizować etapowo:1) Etap 1: zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie 2 instalacji fotowoltaicznych o zainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 50 kW każda, umiejscowionych na oddzielnych przyłączach elektrycznych:- przyłącze 1 nr PPE PL 000001 01934 00000000000000004047 oraz- przyłącze 2 nr PPE PL 000001 01934 00000000000000004048;2) Etap 2: zaprojektowanie rozbudowy instalacji wykonanych w etapie 1 do przewidywanej docelowej łącznej zainstalowanej mocy elektrycznej ok. 320 kW, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, rozbudowa oraz uruchomienie rozbudowanych instalacji. W zakresie projektowym Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla całego zakresu przedsięwzięcia z uwzględnieniem etapowej realizacji robót tj. projekt budowlany i wykonawczy dla Etapu 1 oraz projekt budowlany i wykonawczy dla Etapu 2 i uzgodni przedmiotową dokumentację z Zamawiającym.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej (oględzin) na terenie prowadzenia przyszłych prac,jeśli taka wizja jest niezbędna dla Wykonawcy do przygotowania oferty, jednak nie uzależnia możliwości złożenia oferty od jej odbycia.Szczegóły odnośnie możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w zakresie Zadania 1 zawarto w pkt. I „Wizja w terenie” w Części II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami znajduje się w SWZ - Część II.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty podpisania umowy, robót budowlanych dla przedsięwzięcia pod nazwą wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu hali przeładunku odpadów nr inw. 1.00379 oraz dachu budynku warsztatów nr inw. 1.00369 na terenie bazy transportowej przy ul. Tatarskiej 2/4 w Warszawie;Zamówienia obejmuje w szczególności:- opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia obejmującej projekty budowlane i techniczne/wykonawcze;- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień z gestorem sieci elektroenergetycznej,- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa zgód (w tym zgłoszeń lub pozwoleń na budowę),- wybudowanie instalacji;- dokonanie rozruchu instalacji oraz przekazanie do użytkowania (w tym uzyskania wszystkich wymaganych formalnych zgód na włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej);- przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej, instrukcji użytkowania oraz gwarancji na wykonane roboty i urządzenia.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:„Program funkcjonalno-użytkowy budowy instalacji fotowoltaicznej na Hali Przeładunku Odpadów Nr inw. 1.00379 przy ul. Tatarskiej 2/4 w Warszawie” i „Program funkcjonalno-użytkowy budowy instalacji fotowoltaicznej na Hali Warsztatowej Nr inw. 1.00369 przy ul. Tatarskiej 2/4 w Warszawie”.Przedmiot umowy należy zaprojektować/zrealizować etapowo:1) Etap 1: zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie na dachu Hali Przeładunku Odpadów Nr inw. 1.00379 instalacji fotowoltaicznej o zainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 50 kW;2) Etap 2: zaprojektowanie rozbudowy instalacji wykonanej w etapie 1 na dachu Hali Przeładunku Odpadów Nr inw. 1.00379 oraz budowy instalacji na dachu na Hali Warsztatowej Nr inw. 1.00369 do osiągnięcia przewidywanej docelowej łącznej zainstalowanej mocy elektrycznej ok. 100 kW, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, rozbudowa oraz uruchomienie instalacji.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej (oględzin) na terenie prowadzenia przyszłych prac, jeśli taka wizja jest niezbędna dla Wykonawcy do przygotowania oferty, jednak nie uzależnia możliwości złożenia oferty od jej odbycia.Szczegóły odnośnie możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w zakresie Zadania 2 zawarto w pkt. I „Wizja w terenie” w Części II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami znajduje się w SWZ - Część II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach