Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej w Parku Centralnym w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy”

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej w Parku Centralnym w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej w Parku Centralnym” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Instalacji elektrycznych niezbędnych do funkcjonowania Parku Centralnego (dalej: Park), w tym wykonanie i uruchomienie: a) oświetlenia w Parku, w tym podświetlenia wybranych obiektów, b) zasilania fontann, monitoringu oraz budynku WC, c) monitoringu wizyjnego, 2) zewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej, 3) instalacji wodnej do nawodnienia terenów zielonych w Parku. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany w oparciu decyzję nr 1144/2017 z dnia 01.08.2017 r. o pozwoleniu na budowę. 4. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy” nr POIS.02.05.00-0020/16 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia terminowego, w każdym aspekcie zgodnego z niniejszym SIWZ wykonania przedmiotu umowy. 5. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w obszarze obserwacji archeologicznej nowożytnych fortyfikacji miejskich oraz obszarze osady przedlokacyjnej z nieistniejącym cmentarzem Św. Mikołaja. W trakcie prowadzenia przez Wykonawcę robót ziemnych Zamawiający zapewni prowadzenie badań archeologicznych nadzorujących te roboty, przez uprawnionego archeologa. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić/przekazać protokolarnie plac budowy w zakresie umożliwiającym prowadzenie badań archeologicznych. 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej pn. ”Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy” (dalej: Dokumentacja), sporządzonej w kwietniu 2017 r. przez ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś, z siedzibą: 59-301 Lubin, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 88, obejmującej: 1) Projekt budowlany (PB), 2) Projekt Wykonawczy(PW) - branża drogowa 3) Projekt wykonawczy (PW) - branża elektryczna, 4) Projekt Wykonawczy (PW) - branża sanitarna – instalacje zewnętrzne, 5) Projekt Wykonawczy - nawadnianie terenu 6) Projekt Budowlany i Wykonawczy instalacji niskoprądowych (monitoring wizyjny) 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) branże: drogowa, elektryczna, sanitarna, monitoring) 7. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 6 powyżej , stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Dróg – pok. 311. Uwaga!  Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy.  Załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072).  Przedmiary robót załączono w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 4.2 ETAPOWANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – KOORDYNACJA ROBÓT REALIZOWANYCH W RAMACH WSZYSTKICH ETAPÓW REWALORYZACJI PARKU CENTRALNEGO: 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: 1) etap I obejmuje wykonanie prac związanych z robotami ziemnymi, układaniem linii kablowych i wodno - sanitarnych, montażem szafek zasilających, studni pomiarowych itp. Roboty etapu I winny zakończyć się najpóźniej do 30 marca 2018 r. 2) etap II obejmuje montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami i źródłami światła, montaż punktów świetlnych podświetlających obiekty, o których mowa w podrozdziale 4.3 poniżej, montaż kamer i zasilaczy na słupach oświetleniowych, montaż urządzeń aktywnych w budynku WC (wg projektu monitoringu), itp. Zakłada się, że roboty etapu II będą realizowane w okresie od 15 maja do 31 lipca 2018 r. i zakończą rewaloryzację Parku Centralnego. 2. Przedmiot zamówienia stanowi jedynie część robót realizowanych w ramach rewaloryzacji Parku Centralnego, takich jak: 1) budowa fontanny, 2) przebudowa, odbudowa i renowacja schodów terenowych i rozarium oraz budowa altanki, 3) budowa budynku toalety, 4) budowa alejek i ścieżek rowerowych, 5) przebudowa 3 obiektów mostowych, 6) rewaloryzacja zieleni. 3. Wykonawcy w/w robót będą wyłaniani w oddzielnych przetargach. Zgodnie z przyjętym wstępnie harmonogramem ustalono, że: 1) roboty, o których mowa w ust. 1, pkt 1 oraz ust. 2, pkt. 1-4 powyżej będą wykonywane równolegle i zostaną zakończone najpóźniej do dnia 30 marca 2018 r., 2) roboty, o których mowa w ust. 2, pkt 5 powyżej, będą realizowane pomiędzy 15.04.2018r a 31.05.2018 r., 3) przebudowa 3 obiektów mostowych winna zakończyć się do 15.06.2018 r., 4) rewaloryzacja zieleni będzie odbywać się między 15.04.2018 r. a 31.07.2018 r., 5) roboty, o których mowa w ust. 1, pkt 2 powyżej rozpoczną się ok. 15 maja i zakończą 31 lipca 2018 r. 4. Wszystkie roboty budowlane realizowane przez wykonawców wyłonionych w oddzielnych postępowaniach przetargowych muszą być ściśle skoordynowane. W związku z tym, Wykonawca będzie współdziałał przy koordynacji robót z Zamawiającym i Inżynierem kontraktu. 5. Do Wykonawcy należy: 1) udostępnianie/ przekazywanie protokolarne (o ile nie będzie to kolidowało z robotami Wykonawcy), placu budowy innym wykonawcom na czas wykonania niezbędnych robót budowlanych realizowanych w ramach całego zadania, 2) koordynowanie realizacji przedmiotu zamówienia z innymi wykonawcami, wyłonionymi w odrębnych przetargach 4.3 ZAKRES ROBÓT 1. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) budowę i uruchomienie instalacji oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych (montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami i źródłami światła), łącznie z infrastrukturą towarzyszącą (linie kablowe, złącza kablowe, szafki pomiarowe i sterujące SO i SO1), Uwagi dla Wykonawcy!  Kabel związany z obwodem nr 7 szafki SO (zasilanie szafki rozdzielczej oświetlenia SO1 YAKXS 4x70mm2) zostanie trwale zamontowany do obiektów mostowych 3 i 4 po ich przebudowie. Podobnie kabel związany z obwodem nr 1 szafki SFO (zasilanie szafki rozdzielczej fontann SFO1) oraz kabel związany z obwodem „pole zasilające” z szafki SMO prowadzący do SMO1. Wykonawca winien przewidzieć tymczasowe podwieszenie kabla nad potokami Witoszówka i Młynówka. Może również zaistnieć konieczność podwieszenia kabli zasilających obwodów oświetleniowych na lampach parkowych zlokalizowanych najbliżej obiektów mostowych 1, 3, i 4.  Wykonawca po demontażu istniejących słupów oświetleniowych winien: - Słupy stalowe zezłomować a stosowny dokument potwierdzający przekazanie materiału punktu skupu złomu wraz z wynikającą z niego kwotą przekazać Zamawiającemu - Słupy aluminiowe z oprawami zdemontować ostrożnie i przetransportować do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ( na odl. do 10 km).  Nowe Słupy winny być montowane w ziemi (bez fundamentów).  Konieczne jest wyprowadzenie przewodu 2-żyłowego zakończonego typową listwą zaciskową 2x1,5 mm, ze wszystkich opraw oświetleniowych, w następujących obwodach: - S-1 / od 22 do 31 i od 36 do 39, - S-2 / wszystkich, - S-3 / wszystkich, - S-4 / wszystkich, - S1-2 / od 1 do 10 i od 23 do 26 w celu umożliwienia ich przeprogramowania,  Wszystkie reflektory muszą być zasilone z odrębnych 3 obwodów: z szafy SO: - S-6/R1-R30, - S7/rozłożony z S-4/R1,R2 (poziom fontanny) + S-4/R3 + S-4/R1,R2 (na moście głównym) z szafy SO1: - S1-3/R1-R5 + S1-2/R1,R2 + S1-1/R1,R2  16 szt. słupów oświetleniowych Wykonawca zamówi uwzględniając uwagi do pkt 6 poniżej.  Wymagane przez Zamawiającego dane techniczne słupów (wysokość, kolorystyka, zabezpieczenie przez degradacją, itp.) zamieszczone są w załączniku do dokumentacji projektowej pn. „Słupy” .  Wymagane przez Zamawiającego dane techniczne opraw (parametry fotometryczne, poziom mocy, barwa światła, itp.) zamieszczone są w załączniku do dokumentacji projektowej pn. „Oprawy” . 2) wykonanie podświetlenia n/w miejsc: a) muru ogradzającego park, biegnącego wzdłuż ścieżki rowerowej (reflektory montowane w podłożu); sposób montażu reflektorów wynikać będzie z karty katalogowej wyrobu, b) korony wskazanych drzew (reflektory montowane w podłożu); sposób montażu reflektorów wynikać będzie z karty katalogowej wyrobu, c) trzech mostów 1, 3, 4 (konstrukcji pod mostami) d) zieleni - „wyspa” e) schodów terenowych w kierunku pl. Wojska Polskiego , f) zieleni - ogród kamienny (rozarium), g) filarów altany, Uwagi dla Wykonawcy!  Lokalizacje reflektorów podświetlających obiekty wymienione w ust.1, pkt 2, lit. b, c, i d wskazane w dokumentacji projektowej są orientacyjne (z dokładnością do ok. 1 m) i będą ostatecznie ustalone z Zamawiającym w etapie II robót.  W zakres robót, o których mowa w ust.1, pkt 2, lit. e, f i g wchodzi: - na etapie I - wykonanie instalacji do punktów wskazanych w załączniku do dokumentacji projektowej, pn. „Podświetlenie obiektów”, - na etapie II – montaż wcześniej zakupionych opraw podświetlenia obiektów wymienionych w pkt. 2. 3) wykonanie zasilania w energię komory technologicznej fontanny stacjonarnej, 4) wykonanie zasilania w energię komór technologicznych fontann w stawach naturalnych Uwagi dla Wykonawcy! W zakres robót, o których mowa w ust.1, pkt 3 i 4 powyżej wchodzi wykonanie instalacji zasilającej fontanny i związanych z nimi szafek SFO i SFO1 oraz TK1, TK2, TK3 (zlokalizowanych w komorach technologicznych fontann) wraz z wyposażeniem i osprzętem, który zasilają. Pozostałe instalacje niezbędne do działania i oświetlenia fontann będą przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego. 5) wykonanie zasilania w energię budynku WC – kabel + szafka SWC, wraz z wyposażeniem  W zakres robót, o których mowa w pkt 5 wchodzi wykonanie instalacji zasilającej, związanej z szafką SWC (wraz z wyposażeniem) oraz wychodzącego kabla obwód nr 3 do zasilania szafki TB wewnątrz budynku WC 6) wykonanie monitoringu wizyjnego Uwagi dla Wykonawcy!  W zakres robót, o których mowa w ust.1, pkt 6, wchodzi: - na etapie I - wykonanie instalacji zewnętrznych i związanych z nimi szafek SMO i SMO1 zasilających monitoring, wraz z wyposażeniem - na etapie II – zakup i montaż kamer, urządzeń sterujących monitoringiem oraz uruchomienie monitoringu wizyjnego itp.  Zgodnie z dokumentacją projektową, w Parku należy zamontować na słupach oświetleniowych 16 szt. kamer monitoringu wizyjnego. Dla bezpiecznego zainstalowania urządzeń zasilających i transmisyjnych w słupach oświetleniowych należy zamawiać słupy z fabrycznie wykonanym dodatkowym okienkiem rewizyjnym (zabezpieczenie, zasilacz) oraz wysięgnikiem dedykowanym do zamontowania kamery. Wewnątrz słupów zastosować miniaturowe światłowodowe mufy kablowe ze światłowodowymi modułami przyłączeniowymi 7) instalacji nawodnienia parku, 8) wykonanie sanitarnych instalacji zewnętrznych, Uwagi dla Wykonawcy!  W zakres robót, o których mowa w pkt 8 wchodzi wykonanie kolektora kanalizacji sanitarnej od punktu włączenia na ul. Śląskiej do: - studni rewizyjnej przed obiektem toalety publicznej, - do punktu przed komorą technologiczną fontanny oraz wykonanie sieci wodociągowej od włączenia przy hali sportowej do: - komory technologicznej fontanny, - budynku toalety publicznej. Uwagi ogólne do zadań wymienionych w pkt 1!  Wykonawca zobowiązany jest do optymalizacji robót ziemnych, uwzględniając przebiegi wszystkich wbudowywanych sieci infrastruktury technicznej.  Zamawiający wymaga by przed złożeniem zamówienia na podstawowe wyroby, takie jak: słupy oświetleniowe, oprawy, reflektory, kamery, itp. Wykonawca przedłożył do zatwierdzenia kierownikowi budowy karty materiałowe wyrobu. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentację projektową, o której mowa w podrozdziale 4.1, ust. 6 powyżej, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2. Zakres robót do wykonania wynika z załączonej Dokumentacji, stanowiącej Załącznik 9 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia dokładnej ilości robót. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, w przypadku, w którym okaże się, że rzeczywista ilość robót jest większa od wcześniej założonej, Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji, nie zwalnia Wykonawcy od ich wykonania. Ilość robót w przedmiarze Wykonawca winien skorygować do wielkości rzeczywistej, obliczonej na podstawie Dokumentacji, ewentualnych wizji, własnych pomiarów i analiz. 3. Wyłoniony Wykonawca w drodze niniejszego postępowania przetargowego zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kalkulację zaoferowanej ceny przedstawionej na formularzu ofertowym w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną, z podziałem na branże. Kosztorys ofertowy musi obejmować cały przedmiot zamówienia zgodnie z projektami – budowlanym i wykonawczymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i warunkami SIWZ. Kosztorys ofertowy będzie podstawą do negocjacji warunków wykonania ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych oraz do celów rozliczeniowych. 4. Ponadto Wykonawca każdego z zadań zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, 2) wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, projektami docelowej organizacji ruchu oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 3) optymalizacji robót ziemnych, uwzględniając przebiegi wbudowywanych sieci infrastruktury technicznej. 4) sporządzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenia oryginału do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopii do Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza dla Zamawiającego, a w szczególności zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien być przekazany w wersji papierowej i elektronicznej, numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. Wykonane w ramach przedmiotu zamówienia poszczególne sieci winny być zaznaczone na mapie odrębnymi kolorami. Na mapie winny być również zaznaczone punkty ustawienia lamp, kamer i szaf. Zamawiający wymaga dostarczenia powykonawczego zestawienia dla każdej z branż oddzielnie, zawierającego:  długość wykonanej sieci oraz jej parametry (typ i przekrój kabla, Ø rury, rodzaj materiału, itp.),  ilości i typy montowanego osprzętu i urządzeń (słupy, wysięgniki, szafki, kamery, oprawy, itp.) 5) wykonania wszelkich niezbędnych pomiarów powykonawczych natężenia oświetlenia, przeprowadzenia z powodzeniem wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń gwarantujących funkcjonalne i bezpieczne użytkowanie oświetlenia Parku 5) urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 6) zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych, oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 7) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 8) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, 9) wykonania we własnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli, dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami – jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń na własny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeń i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, co nie podlega odrębnej zapłacie i nie jest wliczone w cenę kontraktową 10) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 11) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 12) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 13) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobliżu których będą prowadzone roboty ziemne, 14) wykonywania wszelkich innych czynności wynikających wprost z umowy, a także tych wynikających ze specyfiki danych robót, 15) zgodnego współdziałania i zsynchronizowania robót z wykonawcami innych zadań 4.4 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 45314310-7 - Układanie kabli 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 4.5 GWARANCJE Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na: 1) wszystkie roboty budowlano – montażowe związane z wykonaniem zasilania obiektów w Parku, oświetlenia w Parku, nawodnienia i instalacji zewnętrznych wod-kan - co najmniej 60 miesięcy, 2) wszystkie roboty budowlano - montażowe związane z wykonaniem monitoringu wizyjnego - co najmniej 36 miesięcy Na wyroby gotowe okres gwarancji przyjmuje się wg okresu gwarantowanego przez producenta tych wyrobów, jednak na okres nie krótszy niż: a) dla słupów oświetleniowych– co najmniej 120 miesięcy, b) dla opraw oświetleniowych typu LED montowanych na słupach – co najmniej 96 miesięcy, c) dla pozostałych elementów emitujących światło zewnętrzne – co najmniej 60 miesięcy d) dla kabli zasilających oraz oświetleniowych, szafek zasilających i sterowniczych z wyposażeniem – co najmniej 60 miesięcy, e) dla kamer i zasilaczy kamer – co najmniej 36 miesięcy. 4.6 UWAGI KOŃCOWE 1. Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Uszkodzenie elementów infrastruktury podziemnej należy niezwłocznie zgłosić zamawiającemu i na własny koszt naprawić pod nadzorem przedstawiciela gestora zniszczonej sieci. Niewywiązanie się z w/w zadań daje Zamawiającemu prawo do zlecenia naprawy innemu wykonawcy wg stawek Pogotowia Energetycznego/Wodociągowego/…,itp. Na koszt Wykonawcy. 2. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlano-instalacyjnych i montażowych należy sprawdzić wymiary projektowe ze stanem faktycznym na budowie. 3. Instalacje i montaż urządzeń wykonywać zgodnie z normami, warunkami technicznymi i wytycznymi montażowymi określonymi przez producentów montowanych urządzeń. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za : 1) termin wykonania przedmiotu umowy, 2) jakość wykonanych robót budowlanych, 3) należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4) szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.7 INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż 200.000,00: Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to między innymi: roboty przygotowawcze – roboty rozbiórkowe i ziemne, montaż zewnętrznych instalacji zasilających, montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego, budowa wspólnych tras kablowych oraz ułożenie kabli magistralnych i punktów kamerowych, montaż i uruchomienie urządzeń systemu CCTV IP, montaż instalacji nawadniającej . 4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji każdego z zadań (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) roboty rozbiórkowe, 2) montaż zewnętrznych instalacji zasilających, 3) montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego, 4) budowa wspólnych tras kablowych oraz ułożenie kabli: magistralnych i punktów kamerowych , 5) montaż i uruchomienie urządzeń systemu CCTV IP, 6) montaż instalacji nawadniającej 6 Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy złącznika zawierającego skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zwiera również „Wzór umowy” - Załącznik nr 8 do SIWZ 7 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów (anonimizacja nie dotyczy imienia i nazwiska pracownika, terminu zawarcia umowy, okresu na jaki została zawarta, wymiaru umowy) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w załączniku nr 5 do umowy, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 9 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w §12, ust. 1, pkt 12 i 13 wzoru umowy załączonego do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 10 Kontrola, o której mowa w ust. 8 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia: 31 lipca 2018 r., przy czym: 1) etap I zrealizowany zostanie najpóźniej do: 30 marca 2018 r. 2) etap II realizowany będzie w okresie: od 15 maja do 31 lipca 2018 r 2 Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu kosztorys ofertowy, o którym mowa w rozdz. 4, podrozdz. 4.3, ust. 3, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. 3 Terminy przejściowe wykonania poszczególnych elementów robót będą obowiązywać wg ustaleń dokonanych przez strony w harmonogramie rzeczowym realizacji robót stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z zastrzeżeniem, że: 1) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowy Harmonogram rzeczowy realizacji robót i uzgodni go z Zamawiającym w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia, 2) Harmonogram winien zawierać wszystkie elementy robót występujące w kosztorysie ofertowym oraz kolejność w jakiej Wykonawca proponuje je realizować. 3) Wykonawca wskaże w harmonogramie roboty zaplanowane do realizacji przez Podwykonawców 4) Zamawiający ma prawo wnieść uwagi do projektu harmonogramu, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ostatecznej wersji harmonogramu 5) Przesunięcie terminów pośrednich z harmonogramu może nastąpić wyłącznie po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego dla zmian w harmonogramie. Zmiany nie mogą zostać wprowadzone z uwagi na okoliczności leżące po stronie Wykonawcy lub podwykonawców. 6) Przesunięcia elementów robót w harmonogramie rzeczowym oraz wprowadzenie zmian dotyczących danego elementu robót zarówno pod względem rzeczowym i terminowym nie wymagają zmiany umowy w formie aneksu. 7) Terminy wyszczególnione w harmonogramie będą na roboczo monitorowane przez osobę upoważnioną w tym zakresie przez Zamawiającego. Jeśli Wykonawca nie dotrzyma postanowień harmonogramu, koszty wszelkich opóźnień poniesione przez Zamawiającego w związku z opóźnieniem poniesie Wykonawca, niezależnie od obowiązku zapłaty kary, zgodnie z zapisami § 13 wzoru umowy. 4. Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbędnej zwłoki i następnie będzie prowadził roboty z należytym pospiechem i bez opóźnienia , aby ukończyć je w terminie oznaczonym w ust. 2, wliczając w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem prób, sprawdzeń, pomiarów itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314310-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) - w przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-87/IX/17 na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy” 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach