Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku adaptowanym po byłej kotłowni w Potulicach wraz z rozbudową na budynek zbiorowego zamieszkania, gmina Nakło nad Notecią.

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku adaptowanym po byłej kotłowni w Potulicach wraz z rozbudową na budynek zbiorowego zamieszkania, gmina Nakło nad Notecią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są instalacje elektryczne wewnętrzne, a mianowicie: oświetleniowa i gniazd wtyczkowych sygnalizacji przyzewowej siłowa i sterownicza w kotłowni odgromowa ochrony przeciwporażeniowej ( 5 mieszkań socjalnych i 16 pokoi socjalnych ze wspólną kuchnią i sanitariatami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium jwysokości 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u pzp) oraz niżej podane warunki: Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy pzp; a także muszą spełniać warunki określone w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia : 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj : posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch tożsamych zadań Przedstawią krótki opis wykonanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 3. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane branży elektrycznej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) wykonawca musi dysponować kadrą własną lub posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe. c) proponowane przez wykonawcę osoby bezpośrednio zatrudnieni na produkcji , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także do zakresu wykonywanych czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 4. Są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej . 5.. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają wolne środki finansowe zapewniające płynną realizację przedmiotu zamówienia w wysokości 50 tys. zł (obliczone jako równe sumie środków na koncie Wykonawcy i zdolności kredytowej Wykonawcy po potrąceniu zobowiązań do zapłaty przez Wykonawcę - określonych na podstawie treści złożonych oświadczeń w zał. Nr 4 do oferty). 6. Wykazują sprzedaż minimum po 50 tys. zł za każde z lat: 2007 i 2008 . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena minimalnej sprzedaży dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 7. Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. 8. Wniosą wadium w wysokości 1.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert ( zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy pzp). 9. Wyrażą zgodę na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia w formach wniesienia określonych w art. 148 ust. 1 ustawy p.z.p. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 1/IV . Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 Pzp, Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.] 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ad.2/IV. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wymagane doświadczenie zamawiający żąda: dane o doświadczeniu, z ostatnich pięciu lat, wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych branży elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, (referencje od poprzednich zamawiających ), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem nazw, adresów poprzednich zamawiających. Ad.3a,b,c,./IV . Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda 1. uprawnień budowlanych branży elektrycznej - osoby proponowanej na stanowisko kierownika robót, zaświadczenia o przynależności kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez niego aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie. 2. Na potwierdzenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 3 do formularza oferty). - Na potwierdzenie, że osoba proponowana na kierownika robót oraz fachowcy, którzy mają być bezpośrednio zatrudnieni przy realizacji przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia; wykonawca złoży - imienny wykaz z krótkim opisem kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w realizowaniu podobnych do przedmiotowego zamówień i powierzonych funkcji. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Ad.4/IV. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ad.5/IV Oświadczenie finansowe, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do formularza oferty, Ad.8/IV Bilans za 2007 i 2008 rok wraz z rachunkiem zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . Ad.8/IV. Załączy dokument wpłaty wadium w wysokości 1.000,00 zł Ponadto załączy: a) Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - dołączyć jako załącznik Nr 6 do formularza oferty. b) Oświadczenie, że wyrażamy zgodę na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia w formach wniesienia określonych w art. 148 ust. 1 ustawy p.z.p. w Załączniku Nr 2 do SIWZ- Formularz oferty. c) Oświadczenie że wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego wykonane przez siebie jak i w podwykonawstwie . d) Spis treści wniosku (Załącznik nr 7 do formularza oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.naklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach