Przetargi.pl
Wykonanie instalacji awaryjnego zasilania urządzeń w budynku biura Nadleśnictwa Maskulińskie w Rucianem Nidzie, ul. Rybacka 1

Nadleśnictwo Maskulińskie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-220 Ruciane-Nida, ul. Rybacka 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241600, 4241616 , fax. 087 4241619
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Maskulińskie
    ul. Rybacka 1 1
    12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241600, 4241616, fax. 087 4241619
    REGON: 79001129100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji awaryjnego zasilania urządzeń w budynku biura Nadleśnictwa Maskulińskie w Rucianem Nidzie, ul. Rybacka 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Nazwa zamówienia: Wykonanie instalacji awaryjnego zasilania urządzeń w budynku biura Nadleśnictwa Maskulińskie w Rucianem Nidzie, ul. Rybacka 1. 3.2.Wspólny Słownik Zamówień: Kody CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45312311-0 montaż instalacji piorunochronnej 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3.3.Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu instalacji zasilania awaryjnego istniejącego budynku biurowego Nadleśnictwa Maskulińskie w Rucianem-Nidzie, ul. Rybacka 1. W zakres tego zamówienia wchodzi m.in. dobór agregatu prądotwórczego wraz z okablowaniem i posadowieniem zespołu prądotwórczego oraz instalacja zasilacza UPS wraz z okablowaniem oraz zdalnym panelem sygnalizacyjnym. Założeniem doboru zespołu prądotwórczego oraz centralnego UPS-a jest zapewnienie: -utrzymania oświetlenia oraz zasilania pozostałych odbiorników zainstalowanych w całym obiekcie; -zapewnienie utrzymania stałego zasilania we wszystkich centralach alarmowych, serwerowni z centralą telefoniczną, oraz wszystkich urządzeń komputerowych oraz drukarek sieciowych. 3.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: 1)projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 3.5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.7.Miejsce realizacji: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych Białystok; Nadleśnictwo Maskulińskie; obręb leśny: Ruciane; województwo warmińsko-mazurskie; powiat piski - gmina Ruciane-Nida. 3.8.Wszystkie prace wykonywane będą zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia z materiałów spełniających wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia w budownictwie, dostarczonych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 2 000,00 zł. 9.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o nr 44 1020 4753 0000 0402 0047 4064, z dopiskiem Wadium - zasilanie awaryjne. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn.zm.) 9.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w terminie do godz. 11:00 w dniu 13.11.2012 r. Decyduje termin wpływu kwoty wadium na rachunek zamawiającego. 9.4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5.Nie wniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób inny niż określony w pkt. 9.2. SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24, ust. 2, pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 tej ustawy . 9.6.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, wówczas wraz z ofertą należy złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (potwierdzenie dokonania przelewu). 9.7.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. 9.8.Wykonawca, który wniesie wadium w pieniądzu powinien podać rachunek bankowy na który należy zwrócić wniesione wadium. 9.9.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9.10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.15 SIWZ. 9.11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.10 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_maskulinskie/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach