Przetargi.pl
Wykonanie instalacji antyoblodzeniowej na budynku A II Oddziału ZUS w Łodzi, Inspektoratu ZUS Sieradzu, Pabianicach i Wieluniu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8245656 , fax. 043 8246166
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
    ul. Kilińskiego 7/11 7/11
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8245656, fax. 043 8246166
    REGON: 00001775600159
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji antyoblodzeniowej na budynku A II Oddziału ZUS w Łodzi, Inspektoratu ZUS Sieradzu, Pabianicach i Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie instalacji antyoblodzeniowej na budynku A II Oddziału ZUS w Łodzi, Inspektoratu ZUS Sieradzu, Pabianicach i Wieluniu. Prace należy wykonać w następujących obiektach zamawiającego: 1). Budynek A II Oddziału ZUS w Łodzi - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11. 2). Inspektorat ZUS w Sieradzu (98-200), ul. Piłsudskiego 8. 3). Inspektorat ZUS w Pabianicach (95-200), ul. Kościuszki 31. 4). Inspektorat ZUS w Wieluniu (98-300), ul. 3 maja 7. Szczegółowy opis zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 - na który składają się: Kosztorysy Nakłady Rzeczowe (Przedmiary Robót), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacja Projektowa. W przypadku obiektu - budynek A II Oddziału ZUS w Łodzi - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11, przedmiotem zamówienia są również n/w roboty nieujęte w Kosztorysie Nakłady Rzeczowe (Przedmiar robót) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - wymiana rynny wykonanej z blachy stalowej (o przekroju ? 15), w ilości do 16 m (w kolorze /bordowym/wiśniowym/ dostosowanym do istniejącej instalacji odprowadzanie wody deszczowej) - naprawa (uzupełnienie) tynku w ilości do 10 m2 (w kolorze białym dostosowanym do istniejącej kolorystki elewacji zewnętrznej. - wymiana obróbki blacharskiej wykonanej z blachy stalowej, w ilości ok. ok. 16 m2 (w kolorze /bordowym/wiśniowym/ dostosowanym do istniejącej obróbki blacharskiej) Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 r. nr 16 poz. 94 z późn. zm.), której bieg rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz zamontowane urządzenia, na zasadach określonych w art. 577-582 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 r. nr 16 poz. 94 z późn. zm.), której bieg rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający ZALECA PRZEPROWADZENIE WIZJI LOKALNEJ W OBIEKTACH, w których mają być wykonane prace będące przedmiotem zamówienia, w celu ewentualnego dokonania we własnym zakresie obmiarów sprawdzających oraz oceny warunków wykonania prac, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Termin wizji należy uzgodnić z Panem Waldemarem Feldmanem - tel. 502 008 850, 43 823 40 41 lub 43 824 56 56 w. 352, w razie jego nieobecności zastępować go będzie Paweł Urbański - tel. 43 823 40 41 lub 43 824 56 56 w. 315.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach