Przetargi.pl
Wykonanie informatyzacji części powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576, , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, , fax. +48957355612
    REGON: 210966680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie informatyzacji części powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie przedmiotu zamówienia podzielonego na dwa zadania jest: a) Zadanie częściowe nr I – Informatyzacja części dokumentów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgromadzonego w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Przetworzenie materiałów zasobu do postaci dokumentów elektronicznych, ich implementacja do systemu OŚRODEK 8 wraz z uzupełnieniem danych ewidencji materiałów zasobu i powiązaniem dokumentów (operatów) z rejestrem zgłoszeń (dawny KERG) oraz sporządzeniem kopii bezpieczeństwa na nośniku zewnętrznym w strukturze katalogowej. Zakres zamawianych prac obejmuje następujące dokumenty: 1. operaty z pomiarów sytuacyjno wysokościowych sporządzonych przed rokiem 2014 (bez operatów prawnych), 2. operaty z założenia mapy zasadniczej bez szkiców polowych i szkiców ustalenia granic. Materiały zawarte w powyższych operatach stanowią głównie dokumenty formatu A4, ale również kopie map w formatach do A0 oraz w formatach nienormatywnych. Ze skanowania należy wyłączyć dokumenty będące kopiami dokumentów z innych operatów bez naniesionych adnotacji wykonawcy, opisy topograficzne punktów osnowy geodezyjnej pozyskane do wykonania danej pracy geodezyjnej bez naniesionych zmian, wypisy z rejestru gruntów. Wszelkie wątpliwości co do wyłączenia materiałów z archiwizacji należy wyjaśniać z kierownikiem Ośrodka. Zasób przewidziany do numerycznego przetwarzania i archiwizacji stanowi około 300 000 kart formatu A4. b) Zadanie częściowe nr II – Przetworzenie do postaci elektronicznej dowodów zmian operatu ewidencji gruntów i budynków oraz zawiadomień Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o dokonanych zmianach ewidencyjnych. Zakres zamawianych prac obejmuje następujące dokumenty: 1. przekształcenie do postaci dokumentu elektronicznego dokumentów stanowiących dowody zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków za okres od 1.11.2016r. do 31.10.2017r., 2. przekształcenie do postaci elektronicznej zawiadomień do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o dokonanych zmianach ewidencyjnych za okres od 1.11.2016r. do 31.10.2017r., 3. zapisanie w strukturze katalogowej przekształconych dokumentów. Szacunkowa liczba dokumentów wynosi 150.000 stron formatu A4, w tym formaty większe i niestandardowe, przeliczone na wielokrotność A4. Podane powyżej ilości są szacunkowe, służą do obliczenia cen jednostkowych i obliczenia ceny ofertowej. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 – Kodeks pracy osób wykonujących czynności związane z przetworzeniem metodą skanowania przekazanych dokumentów z postaci analogowej do postaci cyfrowej. Jeżeli czynności, o których mowa w powyżej nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy, Wykonawca winien to udowodnić Zamawiającemu składając stosowne oświadczenia wraz z uzasadnieniem. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym podpunkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wymaganych w niniejszym podpunkcie Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej wysokości 2000 zł za każdy stwierdzony przypadek (sankcja zostanie wpisana do umowy na realizację zamówienia). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w niniejszym podpunkcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79999100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub Załącznik nr 1b do SIWZ Wykonawca załączy: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2a i/lub Załączniku nr 2b, (informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu), 2) pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie należy zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 Pzp załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu ich reprezentującego, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – w formie oświadczenia własnego Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach