Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
- Data zamieszczenia: 2014-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
plac Wojewódzki 1 1
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
REGON: 73093433500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie informacji wizualnej Sieradza - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - przygotowanie nawierzchni do montażu słupków, - montaż słupków i przymocowanie do nich tablic informacyjnych - kierunkowych, - wykonanie ław fundamentowych betonowych i montażu oznakowania informacyjnego - punktowego, - odtworzenie nawierzchni po montażu słupków i tablic punktowych, - przetłumaczenie tekstu umieszczonego na tablicach punktowych na języki: angielski, niemiecki i francuski. 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w kosztorysie ofertowym oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. 7. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania wspierającego prace oddziału wsparcia IT wraz z asystą techniczną (DOA-ZP-VIII.271.46.2015)
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa elektronicznego systemu informacji prawnej
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego pracę oddziału IT.
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego pracę oddziału IT
Dodano: 2013-12-11 - Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego pracę oddziału IT.
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego pracę oddziału IT
Dodano: 2013-10-31 - Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego dział IT
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa oprogramowania Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2011-05-30