Przetargi.pl
wykonanie III i IV etapu obwałowania eksploatowanej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21300 Radzyń Podlaski, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 343 16 32 , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    ul. Lubelska 5
    21300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 343 16 32, fax. 83 343 16 32
    REGON: 6062721200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie III i IV etapu obwałowania eksploatowanej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu III i IV etapu obwałowania eksploatowanej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o., od poziomu 154,00 m n.p.m. do poziomu 157,00 m n.p.m.; 2) Miejsce realizacji inwestycji: Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski; 3) W ramach inwestycji przewidziano: a) wyprofilowanie i zagęszczenie odpadów, b) wykonanie przesypki sanitarnej o grubości 30 cm z piasku, c) wykonanie obwałowań ziemnych podtrzymujących odpady deponowane w kwaterze składowiska, d) uporządkowanie terenu wokół składowiska odpadów, e) humusowanie skarp z obsianiem mieszanką traw. 4) W czasie wykonywania robót budowlanych należy przestrzegać przepisów BHP w zakresie transportu, składowania materiałów, oznakowania miejsc niebezpiecznych; 5) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy wykonać ze szczególną starannością z uwagi na charakter tych robót i ryzyko wywołania negatywnych skutków ekologicznych; 6) Oddziaływanie źródeł emisji zanieczyszczeń do atmosfery nie mogą przekraczać dopuszczalnych norm; 7) Wykonywane roboty budowlane nie mogą powodować przekroczeń dopuszczalnego poziomu hałasu emitowanego na tereny chronione pod względem akustycznym; 8) Prace związane z ruchem maszyn budowlanych i samochodów ciężarowych należy przeprowadzić tylko w porze dziennej, tj. w godzinach 6:00 - 22:00; 9) Przebieg prac związanych z wykonywaniem zamówienia nie może w istotny sposób zakłócić prac eksploatacyjnych prowadzonych na składowisku odpadów; 10) Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z: a) Roboty ziemne - Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru - Wytyczne Ministerstwa Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa -Warszawa 1998r., b) PN-B-12095:1997 Urządzenia wodno-melioracyjne. Nasypy. Wymagania i badania przy odbiorze. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: a) projekcie budowlanym „Powiększenie pojemności eksploatowanej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach przewidzianego do realizacji na działkach o nr ewid. 1012, 1013, 1014 obręb Biała, Gmina Radzyń Podlaski, powiat radzyński”, w szczególności w: • Projekcie zagospodarowania terenu, • Projekcie architektoniczno-budowlanym, w szczególności w:  rysunku nr 5 „Szczegół Przekroju przez skarpę”,  rysunku nr 6 „Przekrój podłużny I-I”,  rysunku nr 7 „Przekroje podłużne II-II – VII-VII”, b) przedmiarze robót, c) opinii geotechnicznej z dnia 21 marca 2014 r., d) niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 12) Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, jak również zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w SIWZ, w tym we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ, 13) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.) b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.); c) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.); 14) Roboty budowlane muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z Prawem budowlanym oraz atestami higienicznymi. 15) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołów odbiorów końcowych wykonania III i IV etapu robót budowlanych (bez jakichkolwiek zastrzeżeń), a w przypadku stwierdzenia w trakcie odbiorów końcowych wad nadających się do usunięcia - od daty usunięcia tych wad. Jeśli w dokumentacji z postępowania (w tym - w dokumentacji technicznej), wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. UWAGA: Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach UWAGA: Zamawiający dysponuje odpadem o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) znajdującym się na terenie zakładu (Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski) nadającym się do humusowania skarp (pkt 3, ppkt e „Opisu przedmiotu zamówienia”), który to odpad może udostępnić Wykonawcy nieodpłatnie. Oszacowanie ilości powyższego odpadu do celów realizacji przedmiotowego zamówienia, pozostaje po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający dysponuje mieszanką gliniasto-piaskową znajdującą się na terenie zakładu (Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski), która może być wykorzystana przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Oszacowanie ilości powyższej mieszanki do celów realizacji przedmiotowego zamówienia, pozostaje po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby odpad o kodzie 19 05 03 oraz mieszanka gliniasto-piaskowa będące w posiadaniu Zamawiającego, zostały wykorzystane przez Wykonawcę do celów realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania ich przez Wykonawcę jedynie w przypadku bezsprzecznego wyjaśnienia nieprzydatności ich wykorzystania, po akceptacji Zamawiającego. 16) Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej obszaru stanowiącego teren budowy. Wizję lokalną przewidziano w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:00 do 15:00. Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego w tej kwestii jest: Czesław Marciniak (adres e-mail: cmarciniak@zzok-adamki.pl). Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie wniosku dokonania wizji lokalnej na podany adres e-mail. 17) Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem: 45000000-7 Roboty budowlane 45222110-3 Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45243510-0 Budowa nasypów 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 18) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 19) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 20) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. 21) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 22) Zamawiający nie zamierza udzielić zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 23) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 0/100 zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Zamawiającego, tj. Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. [adres: ul. Lubelska 5, 21-300 Radzyń Podlaski]; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego 27 8046 0002 2001 0104 1163 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu na wykonanie III i IV etapu obwałowań - Znak sprawy: 2/ZP/2017 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 8. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach