Przetargi.pl
Wykonanie II etapu przebudowy Budynku Głównego w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznych wraz z serwerownią, instalacji wodnej i kanalizacyjnej oraz montażu napędu do drzwi automatycznie rozwieralnych.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126330828 , fax. 126343151
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126330828, fax. 126343151
    REGON: 000293172
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie II etapu przebudowy Budynku Głównego w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznych wraz z serwerownią, instalacji wodnej i kanalizacyjnej oraz montażu napędu do drzwi automatycznie rozwieralnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Budynku Głównego Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów przy ul. Helclów 2 Krakowie w zakresie: II etapu przebudowy Budynku Głównego w tym wykonania instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznych wraz z serwerownią, instalacji wodnej i kanalizacyjnej oraz montażu napędu do drzwi automatycznie rozwieralnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których szczegółowy zakres został określony we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, pozwoleniu Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz pozostałej dokumentacji, stanowiącej Załączniki do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w oparciu o dokumentację przetargową, dokumentację projektową, STWiOR oraz Ofertę Wykonawcy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych wraz z zakupem, dostawą, montażem, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z terenu DPS i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów. 5. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z art. 31 ustawy Pzp. 6. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy dokumentację wymienioną powyżej w następującej ilości: 1) po 1 egz. projekty budowlane (do zwrotu Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót), 2) po 1 egz. projekty wykonawcze, 3) pozostałe opracowania. 7. Wykonawca, z którym zostanie zawarta Umowa zobowiązany jest do odbioru Dokumentacji Projektowej. 8. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty budowlane zgodnie z Pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 1187/16 z dnia 12 października 2016 r., stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie do dnia odbioru końcowego robót budowlanych dwa egzemplarze dokumentacji powykonawczej dla robót budowlanych, opracowanej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności oraz miejsca wbudowania materiałów. Wszelkie certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsług, dokumentacja techniczno-rozruchowa i inne dokumenty załączone do dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w języku polskim. 10. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU 1) Obszar na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia znajduje się pod ochroną konserwatorską. 2) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. 3) Budynek przy którym będą prowadzone roboty budowlane znajduje się w strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i został wpisany do rejestru zabytków pod Nr .rej. 114. 11. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych, tj. Dom Pomocy Społecznej im. L. i. A. Helclów, Kraków, ul. Helclów 2 poprzez: pokazanie i udostępnienie miejsca realizacji robót. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane żadne ustne wyjaśnienia odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 12. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej roboty budowlanej. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana w terminie: 5 kwietnia 2017 r. o godzinie 9.00 – miejsce wizji lokalnej: Kraków, ul. Helclów 2 13. Szczegółowe warunki i zakres zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 14. Wszystkie urządzenia objęte niniejszym zamówieniem, dla których istnieją normy zharmonizowane winny posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane znakiem CE. 15. Wszystkie urządzenia objęte niniejszym zamówieniem, dla których nie istnieją normy zharmonizowane winny posiadać deklarację zgodności i oznaczenie znakiem B, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych lub być dopuszczone do stosowania w kraju członkowskim Unii Europejskiej lub EFTA w myśl przepisów art. 5 ust. 3 ww. ustawy. 16. Zamawiający informuje, że na terenie DPS rozpoczną się również roboty budowlane w zakresie dostosowania budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej a także realizacji inwestycji Budowy III Pawilonu oraz rozbudowy kanalizacji ogólnospławnej, rozbudowy wewnętrznych dróg, placów i alejek, budowa dźwigu osobowo-towarowego wraz z przebudową i rozbudową infrastruktury podziemnej i utwardzeniem terenu. Wszystkie roboty wymienione w zdaniu poprzednim będą prowadzone równolegle do robót będących przedmiotem niniejszej Umowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i umożliwienia prowadzenia robót z pozostałymi wykonawcami prowadzącymi wymienione powyżej roboty oraz współpracować z innymi Wykonawcami prowadzącymi roboty na terenie nieruchomości przy ul. Helclów 2, w tym w szczególności z wykonawcą realizującym inwestycję dotyczącą budowy III Pawilonu Artysty Seniora oraz przebudowy części infrastruktury dróg wewnętrznych i kanalizacji pozabudynkowej w zakresie połączenia z drogami wewnętrznymi oraz udostępnienia przejazdu, dojścia. 18. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z autorem dokumentacji projektowej w zakresie wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym w szczególności w zakresie wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji projektowej. 19. Wykonawca zapewni nadzoru nad realizacją robót, w tym: 1) kierownika budowy, 2) kierowników robót, 3) innych osób posiadających stosowną wiedzę i doświadczenie pozwalających prawidłowo wykonać przedmiot Umowy. 20. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Nieruchomość w czasie trwania robót budowlanych nie zostanie wyłączona z użytku – Wykonawca winien uwzględnić utrudnienia i koszty z tym związane, wyłączone mogą zostać wyłącznie części budynku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Pomieszczenia, w których Wykonawca będzie instalował sieć teletechniczną oraz instalację wodną i kanalizacyjną będą udostępniane w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. 21. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany: 1) zabezpieczyć wszystkie czujniki sygnalizacji pożaru oraz dysze instalacji mgły wodnej przed zanieczyszczeniami, 2) przeprowadzić wszystkie wymagane próby niezbędne do uruchomienia wykonanych instalacji i urządzeń oraz dostarczyć Zamawiającemu wymagane certyfikaty i atesty oraz protokoły z badań i pomiarów, w tym testy dynamiczne sieci niskoprądowej LAN (komputerowej i telefonicznej), 3) zabezpieczyć obszar, w którym prowadzone będą roboty budowlane w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających w budynku w czasie prowadzenia robót, 4) w taki sposób prowadzić roboty, aby minimalizować uciążliwość przebywania na terenie DPS zarówno mieszkańcom jak i pracownikom, 5) użyć materiałów i urządzeń wskazanych w zaakceptowanej przez Zamawiającego ofercie i zgodnych z dokumentacją projektową, a w szczególności z treścią projektów stanowiących załącznik do pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1187/16 z dnia 12 października 2016 r. i pozwoleniem na budowę, 6) wykonać przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów, urządzeń i sprzętów, których parametry będą nie gorsze niż wskazane w dokumentacji projektowej i pozostałych załącznikach do SIWZ i są dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty potwierdzające możliwość ich stosowania, 7) oznaczyć poszczególne gniazda sieci logicznej w pokojach i porty w panelach w szafie w serweroni w taki sposób aby możliwa była identyfikacja gniazda w szafie z gniazdem w pokojach biurowych; ponadto Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie numerów pokojów wraz z numerami gniazd, które się mieszczą w tych pokojach, 8) w razie konieczności lub na żądanie Zamawiającego wykonywać przedmiot zamówienia w soboty oraz na zmiany od godziny 6.00 do godziny 22.00, 9) realizować przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją przetargową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, ofertą Wykonawcy, pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1187/16 z dnia 12 października 2016 r. oraz wszystkimi udostępnionymi przez Zamawiającego decyzjami i pozwoleniami, 10) zorganizować roboty budowlane oraz zabezpieczenie budynku, w sposób nie kolidujący z działalnością DPS im. L. i A. Helclów oraz zapewniający bezpieczeństwo użytkowania obiektu, przez cały okres realizacji robót budowlanych; wszelkie uciążliwości Wykonawca ma obowiązek ograniczać do minimum i uzgadniać z Zamawiającym, 11) zabezpieczyć miejsce prowadzenia robót budowlanych przed dostępem osób trzecich przed rozpoczęciem robót, jak i w trakcie ich trwania, 12) Zapewnić nadzór nad mieniem Wykonawcy i Zamawiającego w zakresie w jakim został powierzony Wykonawcy oraz ubezpieczenie budowy, 13) utrzymać porządek w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkować miejsca wykonywania prac, w tym w szczególności utrzymywać na bieżąco w trakcie prowadzenia robót czystość ciągów komunikacyjnych oraz sprzątać pomieszczenia oddawane do użytku po zakończeniu prac, 14) usunąć natychmiastowo wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót budowlanych, 15) odtworzyć fragment usuniętej fasety w przypadku przejścia instalacji lub innych elementów przez istniejące fasety, 16) naprawić i wymalować tynki w miejscach ich uszkodzenia w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest dobrać kolor farby nieodróżniający się od istniejącego koloru ścian i sufitów, 17) zapewnić drożność korytarza parteru przez cały okres prowadzenia robót, miejsca prowadzenia robót zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich, zapewnić dojście do wszystkich pomieszczeń na parterze, które nie są w danym momencie zajęte przez Wykonawcę w związku z prowadzeniem robót budowlanych, 18) wziąć pod uwagę i uwzględnić w kosztach zalecenia ujęte w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1187/16 z dnia 12 października 2016 r., w tym w szczególności Wykonawca zobowiązany jest poinformować Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminach odbioru robót z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, 19) Wykonawca zobowiązany jest używać odkurzaczy przemysłowych do wyłapywania pyłu, szczelnych pojemników do wywozu gruzu, systematycznie skrapiać skuty tynk, szczelnie wydzielić część budynku, w której prowadzone będą roboty budowlane - zabezpieczyć przed kurzem pozostałą część obiektu. 22. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w Ofercie wszystkich kosztów jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 23. Jeżeli Wykonawca robót uznaje, że Dokumentacja projektowa ma lub może mieć wpływ na niezapewnienie należytej jakości robót, zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego przed złożeniem Oferty. 24. W razie rozwiązania Umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, wyrazi on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego prace i udzieli gwarancji na wykonane roboty. 25. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji. 26. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy. 27. Cena oferty ma być zgodna z załączonym kosztorysem oraz ma zawierać wszystkie koszty, satysfakcjonujące Wykonawcę zysk oraz podatki, dla poprawnej realizacji przedmiotu Umowy, w ramach wynagrodzenia wykonawca ma uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu Umowy określone w rozdziale III, w tym koszty robót budowlanych, opracowania dokumentacji powykonawczej, zabezpieczenie i utrzymanie placu budowy. Cena oferty ma uwzględniać również jakość i parametry techniczne materiałów, sprzętów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia a określonych w dokumentacji projektowej. 28. Załączony do SIWZ przedmiar ma tylko charakter informacyjny. Wykonawca, w oparciu o dokumentację projektowa załączoną do SIWZ oraz informacje zawarte w SIWZ, sporządza własny przedmiar, który musi zawierać co najmniej pozycje z przedmiaru załączonego przez Zamawiającego (zarówno rodzaj robót, ilość i krotność). Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za roboty budowlane, które zostały wskazane w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ (tj. projekcie wykonawczym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i nie zostały uwzględnione w kosztorysie ofertowym złożonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 29. Zamawiający będzie weryfikował, na etapie składania ofert, kosztorysy ofertowe załączone do oferty. Weryfikacja prowadzona na tym etapie dotyczyć będzie wyłącznie ujęcia wszystkich pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ (zarówno rodzaj robót, ilość i krotność). Zamawiający przyjmie ofertę, w której kosztorys nie będzie uwzględniał wszystkich pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ jeżeli wykonawca wyjaśni, że wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem jakości robót w zakresie rzeczowym określonym w dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR oraz za cenę nie wyższą niż wskazał w ofercie. 30. W ofercie Wykonawcy mają się pojawić oddzielne wyceny: dla każdego zakresu wymienionego w pkt 1. z wyszczególnieniem robót opodatkowanych stawką 23% VAT (podłączenie portierni zewnętrznej do serwerowni w zakresie systemu telewizji dozorowej oraz budowa czerpni). 31. Stawka podatku VAT: 8% dla robót wewnątrz obiektu oraz 23% dla robót na zewnątrz budynku. 32. Okres rękojmi: minimum 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad. 33. Okres gwarancji na przedmiotu zamówienia: nie mniej niż 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 34. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 35. Wykonawca realizujący zamówienie może korzystać z dostępu do wody i energii elektrycznej w budynku należącym do Domu Pomocy Społecznej. Opłata za ww. media zostanie naliczona ryczałtem w wysokości uzgodnionej z Wykonawcą robót budowlanych w odrębnym Protokole. 36. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane. 37. Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania. 38. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Projektach wykonawczych, pozwoleniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz STWiOR, stanowiących załączniki od SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w: 2) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – przetarg nieograniczony II etap przebudowy Budynku Głównego”. tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów , 31-148 Kraków, ul. Helclów 2 , 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. a) W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach