Przetargi.pl
WYKONANIE I ZAŁOŻENIE EWIDENCJI PUBLICZNYCH DRÓG GMINNYCH ORAZ DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA BOLESŁAWIEC, WRAZ Z DOKONANIEM OCENY STANU TECHNICZNEGO PUBLICZNYCH DRÓG GMINNYCH.

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I ZAŁOŻENIE EWIDENCJI PUBLICZNYCH DRÓG GMINNYCH ORAZ DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA BOLESŁAWIEC, WRAZ Z DOKONANIEM OCENY STANU TECHNICZNEGO PUBLICZNYCH DRÓG GMINNYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie i założenie ewidencji dróg gminnych oraz drogowych obiektów inżynierskich w granicach administracyjnych miasta Bolesławiec wraz z dostarczeniem i zainstalowaniem oprogramowania umożliwiającego zakładanie i prowadzenie ewidencji dróg, opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do komputerowego systemu ewidencji dróg obejmującego książki drogi i dziennik objazdów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r. Nr 67, poz. 582), 2. Określenie i wprowadzenie nieobligatoryjnych danych zawartych w tabeli 8 - parametry techniczne odcinka drogi, w kolumnach: 1 (kilometraż), 5 (klasa techniczna/nośność), 35 - 37 (pas drogowy, łuki poziome, pochylenia i łuki pionowe), 3. Określenie i wprowadzenie nieobligatoryjnych danych zawartych w tabeli 9 - zagospodarowanie odcinka drogi, w kolumnach: 1 - 3 (kilometraż, data, lokalizacja), 5 (klasa techniczna/nośność), 8 - 13 (uzbrojenie naziemne, zjazdy, obiekty przydrożne), 4. Określenie i wprowadzenie nieobligatoryjnych danych zawartych w tabeli 10 - wyposażenie techniczne odcinka drogi, w kolumnach: 1 - 3 (kilometraż, data, lokalizacja), 5 (klasa techniczna/nośność), 7 - 11 (oznakowanie pionowe, bariery), 17 (sygnalizacja), 5. Założenie systemu referencyjnego, 6. Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi wdrożonego oprogramowania, 7. Dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania umożliwiającego zakładanie i prowadzenie ewidencji dróg, edycję danych, ewidencjonowanie nowo powstałych dróg i dróg przejmowanych od innych zarządców, dokonywanie we własnym zakresie powstałych zmian oraz generowanie zestawień, 8. Weryfikacja i zinwentaryzowanie oznakowania pionowego wraz z możliwością tworzenia i edycji planów liniowych oznakowania oraz wprowadzeniem do baz danych następujących danych o znaku: a) symbol znaku i ewentualne tablice towarzyszące, b) lokalizację znaku (kilometraż oraz odsunięcie od osi), c) typ techniczny znaku, d) wielkość (mały, średni, duży) e) zamocowanie (słupek, latarnia, wysięgnik, brama), f) stan (dobry, wyblakły, zamalowany), 9. Weryfikacja i zinwentaryzowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu (bariery ochronne, progi zwalniające, słupki) oraz sygnalizacje świetlne wraz z wprowadzeniem do baz danych następujących informacji: a) lokalizacja, b) typ techniczny (w przypadku progów zwalniających - materiał z jakiego zostały wykonane np. płytowy/listwowy, w przypadku słupków metalowy/betonowy/żeliwny), c) rodzaj sygnalizacji (typ masztu sygnalizatora), 10. Wykonanie wykazu dróg dla kategorii dróg gminnych jako zestawienie zbiorcze danych technicznych z poszczególnych książek drogi, 11. Wykonanie fotograficznej dokumentacji sieci drogowej, 12. Wizualizacja sieci drogowej, w postaci wydruku mapy zawierającej opracowany model sieci dróg w formacie A0 oraz zapisem w pliku PDF, 13. Wykonanie mapy techniczno - eksploatacyjnej w wersji papierowej i cyfrowej, 14. Utworzenie mapy drogowej miasta (osie dróg) w referencyjnej bazie danych lub formacie SHP, 15. Wdrożenie dodatkowego oprogramowania lub umożliwienie z poziomu programu generowania danych w celu przygotowania sprawozdania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach (Dz. U. z 2005 r. Nr 67, poz. 583), 16. Wdrożenie dodatkowego oprogramowania lub umożliwienie z poziomu programu tworzenia i edycji projektów organizacji ruchu wraz z prowadzeniem ich bieżącej ewidencji, 17. Wdrożenie dodatkowego oprogramowania lub umożliwienie z poziomu programu: prowadzenia ewidencji uzgodnień i zezwoleń związanych z zajęciem pasa drogowego, rejestracji danych o uszkodzeniach elementów pasa drogowego, rejestrowania kosztów zarządzania drogami wraz z tworzeniem raportów, 18. Wdrożenie dodatkowego oprogramowania lub umożliwienie z poziomu programu edycji danych, ewidencjonowania nowo powstałych dróg i dróg przejmowanych od innych zarządców, dokonywania we własnym zakresie powstałych zmian oraz generowania zestawień, 19. Przeprowadzenie oceny stanu technicznego dróg gminnych publicznych metodą BIKB-IBDM lub równoważną do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723121006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do posługiwania się metodą BIKB-IBDM lub równoważną do niej, wykorzystywaną przy realizacji zamówienia. 3. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Zał. Nr 1. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zadania oraz kserokopie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje, w tym uprawnień (licencji), do posługiwania się metodą oceny stanu dróg (BIKB-IBDM lub równoważna) - Zał. Nr 2. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia ( w tym również ocenę stanu dróg, dokonaną metodą BIKB-IBDM lub równoważną). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie minimum 2 zadań z należytą starannością - Zał. Nr 3. 6. Opis/charakterystyka metody oceny stanu technicznego dróg, którą Wykonawca zamierza posłużyć się przy realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach