Przetargi.pl
Wykonanie i wymiana stolarki okiennej PCV OGM- 1, 2, 4, 5

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Zielona 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7238213 , fax. 076 7238206
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Zielona 7 7
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7238213, fax. 076 7238206
    REGON: 00126266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i wymiana stolarki okiennej PCV OGM- 1, 2, 4, 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i wymiana stolarki okiennej PCV z nawiewnikami w mieszkaniach Gminy administrowanych przez zamawiającego (OGM nr 1, 2, 4, 5) zgodnie z wykazem adresowym stanowiacym załącznik nr 1 do SIWZ: - okna PCV jednoramowe z nawiewnikami, rozwieralno-uchylne, z szybą zespoloną o współczynniku K nie większym niż 1,1, o powierzchni do 2 m kw. - 25 szt. - 42,37 m kw., z parapetami, - okna PCV jednoramowe z nawiewnikami, rozwieralno-uchylne, z szybą zespoloną o współczynniku K nie większym niż 1,1, o powierzchni powyżej 2 m kw. - 92 szt. - 216,32 m kw., z parapetami, - drzwi balkonowe PCV z nawiewnikami, rozwieralno-uchylne z szybą zespoloną o współczynniku K nie większym niż 1,1 - 18 szt. - 50,22 m kw. Stolarka okienna winna być o tych samych profilach, wymiarach, formie i podziałach jak istniejąca. Zamawiający dopuszcza zmianę wykazu adresowego w szczególnych przypadkach, nie wynikłych z winy Zamawiającego, nie zmieniając przy tym wartości zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 zł należy wnieść do dnia 9.12.2009 r. do godz.9.00 w jednej z form określonych w art.45 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Legnicy nr 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej dnia 9.12.2009 r. do godz.9.00. Wadium wnoszone w jednej z pozostałych form ustawowych należy złożyć w kasie zamawiającego, w jego siedzibie, przy ul.Zielonej 7 w Legnicy, do dnia 9.12.2009r. do godz.9.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień Publicznych i złożyli stosowne oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w niniejszej specyfikacji - ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń. 2. Mają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym przetargiem - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu w wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W ciągu ostatnich trzech lat należycie wykonali roboty tożsame z przedmiotem postępowania o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł .Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie załączonych referencji. 4. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Nie zalegają w opłatach za ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy ZUS lub KRUS. 6. Nie posiadają zaległości podatkowych - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Referencje z ostatnich 3 lat z branży przetargu z potwierdzeniem o należytym wykonawstwie. 4. Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia. 5. Kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach