Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 499 06 02 , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
- Data zamieszczenia: 2013-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
ul. Lipnicka 26 26
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 499 06 02, fax. 33 499 06 02; 499 06 11
REGON: 07001907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej balkonowej w elewacji frontowej na I i II piętrze oraz poddaszu w budynku przy ul. Rynek 6 w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej balkonowej w elewacji frontowej na I i II piętrze oraz poddaszu w budynku przy ul. Rynek 6 w Bielsku-Białej, będącym obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków pod pozycją A-108/76, objętym ochroną konserwatorską 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i montaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej balkonowej oraz demontaż i utylizację istniejącej stolarki drewnianej, w lokalach zamieszkałych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 216,00 zł (sł: dwa tysiące dwieście szesnaście złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale III ust. 1 Specyfikacji. 4. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę (konsorcjum), wadium musi być wniesione w imieniu wszystkich Wykonawców. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z tytułem przelewu - Wadium w post. nr ZGM/DZ/73/2013/ADM -stolarka Rynek 6 -, a potwierdzenie przelewu powinno być załączone do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej przy ul. Lipnickiej 26, w pokoju nr 3a na parterze (Zamówienia Publiczne), w dniach roboczych, w godz. od 8:00 do 14:00. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. Wadium w formie niepieniężnej powinno zawierać zobowiązanie instytucji gwarantującej do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu na jego pierwsze, pisemne żądanie stwierdzające, że występuje jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy oraz zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą stosuje się postanowienia Rozdziału III ust. 4 i 5 Specyfikacji. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert określonym w Rozdziale III ust. 1 Specyfikacji lub na przedłużony termin związania ofertę, zostanie wykluczony z postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budowa muru oporowego - ul. Sokolska w Radlinie.
Dodano: 2016-04-14 - Remont parkingu wraz z budową w kanalizacji deszczowej - ul. Reymonta w Radlinie.
Dodano: 2016-04-13 - Przebudowa przepustu na odcinku od ul. Rydułtowskiej do istniejącego rowu.
Dodano: 2016-04-01 - Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z montażem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
Dodano: 2014-04-30 - Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej - II etap
Dodano: 2011-02-11