Przetargi.pl
Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59/8424081/82 w. 316, , fax. 598 426 518
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
    ul. Dominikańska 5-9
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59/8424081/82 w. 316, , fax. 598 426 518
    REGON: 27780700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30, na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku”. Stan istniejący: Budynek wolnostojący dwukondygnacyjny położony w miejscowości Kluki gmina Smołdzino dz.nr 30. -na parterze budynku znajduje się Galeria malarstwa pomorskiego oraz magazyny zbiorów etnograficznych; -na piętrze budynku znajdują się 4 pokoje gościnne (hotelowe) z aneksem kuchennym; -budynek zbudowany jest z czerwonej cegły. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. obmiar rzeczywistych wymiarów wykonany w miejscu; 2. wykonanie nowej stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów wewnętrznych zgodnie z oryginalnym wzornictwem; 3. zabezpieczenie (przed rozpoczęciem robót) pomieszczeń przed uszkodzeniami i pyłem ze szczególnym uwzględnieniem podłóg przy oknach; 4. demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów; 5. obsadzenie nowych okien i parapetów w wykutych otworach; 6. obróbkę tynkarską wnęk okiennych z zewnątrz i wewnątrz z uwzględnieniem oryginalnej elewacji wykonanej z cegły; 7. regulację zamontowanych okien celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza zwołanie w trybie art. 38 ust. 3 ustawy PZP zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie objętym przedmiotem zamówienia. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji za pomocą norm, aprobat, bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe – demontaż istniejącej stolarki, b) montaż stolarki okiennej, c) roboty murarskie, d) roboty malarskie, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.500,00 zł złotych (słownie trzy tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Ustce nr konta: 15 9315 0004 0050 2445 2000 0010 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie i wymianę stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów w budynku dawnej szkoły w Klukach dz.nr 30” . Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną