Przetargi.pl
Wykonanie i wdrożenie portalu e-usług i systemu back-office do zarządzania drogami powiatowymi oraz integracja tych systemów z systemami dziedzinowymi wraz z przeprowadzeniem szkoleń

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 210 500 , fax. 895 210 501
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 210 500, fax. 895 210 501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-olsztynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i wdrożenie portalu e-usług i systemu back-office do zarządzania drogami powiatowymi oraz integracja tych systemów z systemami dziedzinowymi wraz z przeprowadzeniem szkoleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa realizowana pn.: „Wykonanie i wdrożenie portalu e-usług i systemu back-office do zarządzania drogami powiatowymi oraz integracja tych systemów z systemami dziedzinowymi wraz z przeprowadzeniem szkoleń”. 2.Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje w szczególności: 1) wykonanie i wdrożenie portalu e-usług, w tym: a) wykonanie, instalację i konfigurację portalu e-usług, b) testowanie działania i uruchomienie portalu e-usług, c) opracowanie dokumentacji Administratora i dokumentacji Użytkownika portalu e- usług, 2) wykonanie i wdrożenie systemu back-office do zarządzania drogami powiatowymi, w tym: a) wykonanie, instalację i konfigurację systemu back-office na komputerach Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, b) opracowanie dokumentacji Administratora i dokumentacji Użytkownika systemu back-office do zarządzania drogami powiatowymi, 3) integrację wdrażanych systemów, w tym: a) integrację portalu e-usług z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją PUW Zamawiającego, b) integrację systemu back-office do zarządzania drogami powiatowymi z Geoportalem Zamawiającego, c) dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania do integracji – jeśli wymagane, d) testowanie i uruchomienie integracji systemów, e) opracowanie dokumentacji Administratora i dokumentacji Użytkownika integracji systemów, 4) przeprowadzenie szkoleń pracowników z zakresu obsługi i zarządzania: a) portalem e-usług, b) systemem back-office do zarządzania drogami powiatowymi, c) integracją portalu e-usług z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją PUW Zamawiającego, d) integracją systemu back-office do zarządzania drogami powiatowymi z Geoportalem Zamawiającego, e) backupem i odtwarzaniem danych po awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie można przedłożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ lub w innej formie, jednakże z jego treści musi wynikać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługę, do realizacji której zdolności innego podmiotu są wymagane. 2. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. 3. Do oferty należy dołączyć dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do podpisania oferty, jeżeli nie wynikają one z dokumentów rejestrowych. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach