Przetargi.pl
Wykonanie i wdrożenie platformy Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych (SIBE) i prowadzenie - w latach 2011-2015 - ewaluacji bieżącej (on-going) wybranych działań POIG skierowanych do przedsiębiorców i Instytucji Otoczenia Biznesu

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
  • Data zamieszczenia: 2011-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
    Pańska 81/83 81/83
    00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
    REGON: 01718109500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja działająca na podstawie ustawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i wdrożenie platformy Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych (SIBE) i prowadzenie - w latach 2011-2015 - ewaluacji bieżącej (on-going) wybranych działań POIG skierowanych do przedsiębiorców i Instytucji Otoczenia Biznesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i wdrożenie platformy Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych (SIBE) oraz prowadzenie - w latach 2011-2015 - ewaluacji bieżącej (on-going) wybranych działań POIG skierowanych do przedsiębiorców i Instytucji Otoczenia Biznesu w celu identyfikacji, pomiaru oraz oceny efektów udzielonego wsparcia. Ewaluacja on-going w POIG będzie oparta na gotowych projektach (narzędziach badawczych), opracowanych w ramach grupy eksperckiej ds. ewaluacji powołanej przy PARP. Zamówienie zakłada implementację zaprojektowanych rozwiązań badawczych (17 papierowych projektów kwestionariuszy) w formie Systemu Internetowych Badań Ewaluacyjnych oraz uruchomienie cyklicznego badania ewaluacyjnego na przedsiębiorcach (beneficjentach 8 działań POIG wdrażanych przez PARP, tj. Działań 1.4-4.1 , 3.3.2, 4.2, 4.4, 5.4.1, 6.1, 8.1 i 8.2 POIG). Zamówienia ma złożony charakter i zakłada wieloletnią (etapową) perspektywę realizacji (przez 48 miesięcy). Badanie ewaluacyjne będzie realizowane techniką ankiet internetowych (Computer Assisted Web Interviewing).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr PL34 1750 0009 0000 0000 0248 3556, w Raiffeisen Bank Polska S.A. ul. Piękna 20 00-549 Warszawa, Centrala w Warszawie z dopiskiem - Platforma SIBE. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5), należy złożyć należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach