Przetargi.pl
Wykonanie i utrzymanie czasowych organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczecina w 2017 rok

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5
    71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i utrzymanie czasowych organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczecina w 2017 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzanie i utrzymanie czasowych organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego oraz poziomego w granicach administracyjnych miasta Szczecina. Powyższe prace wykonywane będą zarówno z materiału Wykonawcy jak również z materiału Zamawiającego. Zamawiający posiada do wykorzystania materiał z odzysku (bariery ochronne, słupki, znaki itp.) przeznaczone do ponownego użycia (materiał na stanie depozytu miejskiego). Wykonanie oznakowania poziomego taśmą prefabrykowaną. W załączeniu przedmiar – załącznik nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) montaż, utrzymanie i demontaż znaków na podstawach drogowych (w tym tablice przeddrogowskazowe, F-8, itp.) 2) montaż, utrzymanie i demontaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym taśmy U-22, Bariery ochronne itp.) 3) montaż, demontaż i utrzymanie odblaskowych taśm prefabrykowanych (koloru żółtego lub wskazanego przez Zamawiającego) 4) obsługa malowarek, sprężarek, samochodów skrzyniowych, agregatów, itp. sprzętu niezbędnego do wprowadzania i utrzymania oznakowania czasowego 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy i 00/100) w terminie do dnia 21.04.2017r., do godziny 09:30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach