Starostwo Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 022 7241833, 7240711 , fax. 022 7243049
- Data zamieszczenia: 2015-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 022 7241833, 7240711, fax. 022 7243049
REGON: 01326959700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11a Grodzisk Mazowiecki wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku t. j. Dz.U.2014.1522 z późn. zm. i Rozporządzeniem Ministra Infra-struktury i Rozwoju z dnia 9 września 2015 roku Dz.u. 215. 1602 i 1603 wchodzący z życie od 01.01.2016 roku następujących rodzajach i o przewidywanym zapotrzebowaniu na 24 miesiące w ilościach: I. Tablice zwyczajne (stałe): 1. samochodowe - 60.000 sztuk 2. motocyklowe / ciągnikowe - 1600 sztuk 3. motorowerowe - 1000 sztuk 4. tymczasowe - 1400 sztuk 5. do pojazdów zabytkowych - 140 sztuk II. Tablice indywidualne: 1. samochodowe - 100 sztuk 2. motocyklowe - 20 sztuk III. Wtórniki: - 1400 sztuk Do obowiązków Dostawcy należeć będzie również odbiór jeden raz w miesiącu w uzgodnionym terminie i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych tablic muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku t. j. Dz.U.2014.1522 z późn. zm. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic od daty odbioru partii zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania tablic rejestracyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285274109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,0 zł dziesięć tysięcy złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Dodano: 2015-11-23 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy
Dodano: 2014-06-06 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie jednego roku od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2013-06-03 - Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie jednego roku od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2012-05-25 - Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie jednego roku od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2011-05-31