Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752513 , fax. 065 5723146
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wrocławska 256 256
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752513, fax. 065 5723146
    REGON: 41110356100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 44.42.34.00-5 Znaki i podobne elementy. 2.Szczegółowe parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007 Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). 3.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywne dostarczanie w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych: 1)tablice samochodowe do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów: a)tablice jednorzędowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki - ogółem 32 590 szt. b)tablice dwurzędowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki - ogółem 1 400 szt. 2)tablice motocyklowe, ciągnikowe i motorowerowe: a)tablice motocyklowe i ciągnikowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki - ogółem 1 610 szt. b) tablice motorowerowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe oraz wtórniki -ogółem 1 400 szt. 4.Ilości poszczególnych tablic określone zostały szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających rzeczywistym jego potrzebom. Podane ilości stanowią górną granicę do jakiej zamawiający będzie nabywał poszczególne rodzaje tablic co oznacza, że rzeczywiste ilości mogą być mniejsze od ilości wyżej określonych. 5.Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)tablice muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), 2)zamawiane tablice winny być dostarczane do punktu rejestrującego pojazdy w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, Wydział Komunikacji, ul. Wrocławska 154 - nieodpłatnym transportem wykonawcy, 3)wykonawca winien odebrać tablice złomowane przez zamawiającego i dokonać ich utylizacji na koszt własny, 4)wykonawca winien udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty ich wydania przez zamawiającego, 5)reklamowane tablice wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez zamawiającego. Wszystkie koszty dodatkowe związane z reklamacją ponosi wykonawca, 6)wykonawca winien udzielić co najmniej 14 - dniowego terminu płatności, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i odebraną część przedmiotu umowy, 7)dostawa tablic do siedziby zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2011 r., w asortymencie i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia pisemnego, bieżącego zapotrzebowania przez zamawiającego, 8)zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych - wymagane przepisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty tj. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca: a)nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b)nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.), wykonawca winien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych - wymagane przepisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.); 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach