Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników, likwidacja zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca odbiór zużytych tablic rejestracyjnych na podstawie przekazanego protokołu likwidacji tablic oraz ich zniszczenie w sposób gwarantujący uniemożliwienie odczytania całego numeru i ich ponownego użycia. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U.2014.1522 t.j.), zgodnie z posiadanym przez Wykonawcę certyfikatem na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w przepisach art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U.2012 r. poz. 1137 ze zm.). Rodzaje i ilości tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem: - tablice samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne, tymczasowe - 13 200 kpl. - tablice dla przyczep jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne, tymczasowe - 300 szt. - tablice motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne - 100 szt. - tablice motorowerowe - 100 szt. - tablice indywidualne i zabytkowe samochodowe - 15 kpl. - tablice indywidualne i zabytkowe motocyklowe - 4 szt. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane powyżej oraz w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w podanych wielkościach. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od podanych wartości, w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego. Zamówienia szczegółowe - zamówienia partii tablic - składane będą przez Zamawiającego pisemnie, za pośrednictwem faksu lub elektronicznie. Dostawy tablic odbywać się będą na podstawie przekazanego przez Zamawiającego zamówienia, zawierającego ilość tablic, ich rodzaj oraz numeru od... do... Terminy dostawy i odbioru zamówionych partii wyrobów: tablice rejestracyjne - maksymalnie do ... (patrz kryterium oceny ofert) dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, wtórników tablic rejestracyjnych - do 2 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, dostaw awaryjnych, tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia, odbiór tablic rejestracyjnych do likwidacji - nie rzadziej niż raz z miesiącu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia dostarczanych tablic, powstałe w czasie transportu. W przypadku ukazania się nowych przepisów prawnych i regulacji dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego (w terminach określonych w aktach prawnych) dostosowywania wykonywanych tablic rejestracyjnych do nowych wzorów i wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodności z przepisami oraz standardami określonymi w Załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U.2014.1522 t.j.). W zakresie przedmiotu umowy mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Uwaga! Zamawiający informuje, iż nie żąda w niniejszym postępowaniu przetargowym od Wykonawców aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, ale Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i złomowania tablic wycofanych z użytku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:  Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 3 000,00 zł najpóźniej do 02.04.2015r. do godz. 10.00. Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rach: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych, w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu,58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy tablic rejestracyjnych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/tablice2015.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach