Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Górze

Starostwo Powiatowe w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443924 , fax. 065 5433511
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Górze
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443924, fax. 065 5433511
    REGON: 41111687100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Górze. Tablice wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. u. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zmianami) w przewidywanych ilościach: 1. tablice samochodowe jednorzędowe/jednorzędowe: 7200 kpl 2. tablice samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe: 75 kpl 3. tablice do przyczep jednorzędowe: 375 szt 4. tablice do przyczep dwurzędowe: 300 szt 5. tablice motocyklowe: 600 szt 6. tablice motorowerowe: 600 szt 7. wtórniki tablic rejestracyjnych: 175 szt Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej, bądź mniejszej ilości tablic. 2) Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego każdorazowo do siedziby Zamawiającego 3) Ilość dostarczonych tablic, ich rodzaj, a także wyróżniki literowo - cyfrowe będą każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu przysyłanym pisemnie, faksem, telefonicznie lub poprzez program do zamawiania tablic. 4) Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 5) Wykonawca każdorazowo dostarcza zamówioną partie towaru własnym transportem na własny koszt po otrzymaniu zamówienia 6) Awaryjna dostawa tablic w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, 7) Nieodpłatny odbiór tablic złomowanych i ich kasacji powinien odbywać się przynajmniej raz na kwartał, zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami, 8) Wykonanie wtórników tablic w terminie do 2 dni po otrzymaniu zamówienia, 9) W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów. 10) Protokolarny odbiór tablic oraz tablic przeznaczonych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji 11) wykonawca zobowiązany jest posiadać program do zarządzania zamówieniami tablic rejestracyjnych umożliwiający elektroniczne składanie zamówień, program winien być kompatybilny z programem Zamawiającego i posiadać co najmniej następujące cechy: - sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. u. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisywania niepoprawnych numerów z uwzględnieniem zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczania dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr, - automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, - niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcześniej numerów poprzez weryfikację wcześniej składanych zamówień i wykrycie takiej sytuacji już na etapie tworzenia nowego zamówienia, - obsługa tablic wycofanych polegająca na ewidencji numerów tablic wycofanych, - praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się i Zamawiającego). Zamawiający posiada aplikacje Eta firmy UTAL. Wymagania techniczne oprogramowania: 1. Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2. Program powinien posiadać możliwość automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez Internet przeprowadzanej bez udziału użytkownika. 3. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, 4. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. W przypadku własnego programu umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, do przedmiotu zamówienia należy dołączyć program testowy wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z opisem oprogramowania i spełniający wymagania określone wyżej, program zostanie przetestowany w trakcie oceny ofert, Wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji w przypadku zmiany w przepisach, Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy i zainstaluje program do zarządzania tablicami rejestracyjnymi celem przetestowania, zapewni przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000.00 zł., słownie: osiem tysięcy złotych. 3. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. 4. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 21132019992318917720000005 z adnotacją wadium - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Górze - wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. - wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 24.11.2011 r. przed godz. 11:00 sposób przekazania: kopia dokumentu wadialnego załączona do oferty, a jego oryginał deponuje się w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną